18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

עיקרון ההתעצמות של נתניהו חוזר בשנית

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לממש את עיקרון ההתעצמות

שאותו חשפנו לפני מספר שבועות לאחר שפרס בפני הכתבים את תפיסת עולמו הגיאו-אסטרטגית במציאות המזרח תיכונית בה אנחנו חיים.  כל זה מגיע לידי מימוש דרך הסכם הסיוע הביטחוני מול ארצות הברית.  מדובר בהישג משמעותי לביצור ביטחונה של מדינת ישראל.

 

לפי פרסומים זרים ראש הממשלה נתניהו פנה לאחרונה לקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל לטובת מימוש הרכישה של צוללת שישית.  מה שמהווה כחלק מהמכה השנייה במקרה של מתקפה גרעינית איראנית.  יש לזכור שאומנם נחתם בין בעלות הברית הסכם מול איראן.  אך הסכם זה פג תוקפו בעוד תשעה שנים.  למדינת ישראל אין את הפריבילגיה להיות שאננית לאור מסלול ההתחמשות והסכנות שמתעוררות כל הזמן במזרח התיכון.

ראש הממשלה נתניהו להוט להבטיח את עצמאות משק הגז למרות הקשיים הרבים שבעלי אינטרסים מרימים.  מאגרי הגז ופיתוחן יש משמעות אדירה לכיס של כל אחד ואחת מאיתנו. וכך גם הבטחת אסדות הגז שנמצאות במעמקי הים.

שנת 2017 המתקרבת ובאה עלינו תביא את מדינת ישראל לידי תקופה חדשה של מימוש הבריתות מול אפריקה ומדינות אסייתיות אחרות.  מה שיעניק זריקת עידוד לחברות היי טק ופיתוח ישראליות.  חברות ישראליות שונות שפועלות בתחומי החקלאות והמים.

 

נתניהו ממשיך לפעול על מנת לבסס את יתרונה של ישראל במרחב המזרח תיכונית.  שכונה בה הזאבים רובצים לטרף שלהם וממתינים בכל רגע לזיק קל של חולשה. ואת זה אף אחד מאיתנו לא רוצה לספק להם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו – המספרים לא משקרים

אריק זיו ויזר

האם ליכודניקים ראויים להיות מנכ"לים?

אלי חזן

מתי פייגלין יהיה צודק ?

אריק זיו ויזר

גלנט לליכוד

אריק זיו ויזר

מדיניות ישראלית שגויה אל מול חמאס

אביגדור הדר

ישראל – מעצמה

עומר אריכא
דילוג לתוכן