33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

עימות סוער בין הצעירים ברשימת הבית היהודי בהנחיית איש הליכוד – צוריאל שרון

לראשונה מאז תחילת הפריימריס בבית-היהודי, נערך עימות בין הטוענים למשבצת הצעירים במפלגה. יוני שטבון, איילת שקד, עמיעד טאוב וג’רמי גימפל הגיעו לאוניברסיטת בר אילן וניסו לשכנע את הקהל למה הם מתאימים להיות ברשימת הבית היהודי לכנסת הבאה. השידור הסוער יעלה מחר (ד’) באתר בערוץ 7.

 

 

לראשונה מאז תחילת הפריימריס בבית-היהודי, נערך עימות בין הטוענים למשבצת הצעירים במפלגה.

העימות נערך אתמול (ב’) באוניברסיטת בר-אילן, ערב הבחירות לראשות הבית היהודי -כשלבמה עלו בזה אחר זה ארבעת המתמודדים הצעירים: איילת שקד, עמיעד טאוב, ג’רמי גימפל ויוני שטבון.

השואוו טיים התחיל עוד בהצגת המתמודדים, כשמנחה האירוע, צוריאל שרון – אשר הנחה עימותים מסוג זה בעבר – הציג אותם בצורה מרשימה מלווה בתמונות והסברים על כל מועמד שהוקרנו על גבי מסך ענק.

העימות עצמו היה מהיר, קצבי וענייני. השאלות היו קשות ומדויקות, והן נשמרו בסוד עד לתחילת העימות. יש לציין כי לא מעט גורמים סייעו בהכנת השאלות הקשות. המתמודדים נאלצו להתמודד עם זמן מוגבל והתרגשות לא קטנה מצידם – ולשכנע את הקהל הרב שנכח בעימות.

זו ללא ספק הייתה טבילת אש עבורם, כשאחד מהם לפחות צפוי להגיע לכנסת הבאה, כשהמתמודדים ציינו בתום האירוע כי רמת השאלות הפתיעה אף אותם.

כאמור, השידור הסוער יעלה מחר (ד’) באתר בערוץ 7.

האירוע נערך בחסות אגודת הסטודנטים בבר אילן ובשיתוף “צעירים במרכז”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מטה הבחירות הפך למטה לחיזוק העורף

אלי חזן

שבתאי צור יתמודד במחוז הנגב

אלי חזן

אוחנה עתר לוועדת הבחירות

אלי חזן

“כיפת ברזל” חברתית

אלי חזן

ליכודניק מציג : מספר המתפקדים בארצי ובמחוזות

אלי חזן

נבון בחזית ההסברה הישראלית

אלי חזן
דילוג לתוכן