26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

עזבו עשור להתנתקות, בואו נדבר על גשרים ועל לחות

פסטיבל תקשורת מוגזם על גשר שלא מענין אף אחד

 

הלוואי והיו מקדישים רבע מהזמן שמדברים על מועד פיצוץ גשר מעריב, לטובת שידור תכנים העוסקים במצב מפוני גוש קטיף כיום, או על החברות שעשו השבוע סטארט אפ, או על הנציג הגאה הראשון בהיסטוריה שעתיד להפוך לחבר כנסת מטעם הליכוד. כל אלה לא מעניינים את עורכי החדשות. מבחינתם איש עם שלט נגד נתניהו הוא סיבה טובה לפתוח ולסיים את מהדורת החדשות בידיעה מרעישה – גשר שייהרס.

שמעתם נכון, עונת המלפפונים פוסחת על מדינתנו. כאן לא חסרות חדשות, כאן בכל יום תוכלו למצוא ידיעה מרעישה בכל תחום – כלכלי, חברתי, בטחוני אבל את התקשורת לא מענין הסכם הגז שאושר.
מפגינים נגד הריסת גשר מעריב? יש מודעות בגנות הממשלה? יאללה לשלוח כתבים ולסקר 24/7.
מישהו שמע על אחד מבעלי הפיצוציות האלה שנמצאות בסביבת הגשר? האם מדובר בגשר רומנטי מצופה במנעולים? האם מדובר בגשר שהוא יצירת אדריכלות למופת? לא ולא ולא.
קצת פרופורציה לא תזיק לעורכי דסק החדשות.
ולגבי בעלי העסקים, אתם דורשים פיצוי? עדכון קטן, כבר קיבלתם. הפיצוי נקרא תחנת רכבת קרליבך.
כן, מה ששמעתם: הרכבת היא הפיצוי. אזרחים שפויים אומרים תודה כשנותנים להם קידמה. ובנינו, איפה הייתם מעדיפים לאכול, בתחנת רכבת מודרנית עם תנאי סניטריה מתקדמים או סמוך לגשר מפויח? מענין אם יפגינו גם בעוד 6 שנים ומעלה כשיהפוך האזור לפנינת נדל"ן שוקקת חיים. ככה זה בישראל, המנהיגות רוצה למשוך קדימה בעוד המתנגדים ימשכו אחורה. כמה אחורה? מבחינתם עד ימי הפנקס האדום.

וראיתי גם את תמר זנדברג שם. צווחת עם מגאפון. תמיד הצחיקו אותי אנשים שצועקים למרות שיש בידיהם כלי מגביר קול ואז נזכרתי בתמונות ההם של מפגיני מרצ מלפני 20 שנה מוחים נגד בניית כביש 6. 'כביש קורע ישראל', 'כביש מוחק ישראל' ועוד שמות רבים ויפים נתנו בשמאל לכביש שמחבר היום את הפריפריות למרכז.
מדובר בכלל אצבע: השמאל מפגין נגד מיזם כלשהו? מרצ שם? אפשר להיות רגועים, הפרויקט יצליח ויעזור להרבה אנשים. בעיתון לאנשים חושבים כתבו בשנת 99' ש"האסון הזה חמור ממלחמות". אנשים חושבים.

LIKUDNIK_11

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשחק הכפול של מדיניות הסנקציות האמריקנית

אריק זיו ויזר

במערכת הבחירות התקשורת נחשפת במלוא ערוותה

ד"ר דנה רביב

מי מפחד מארץ ישראל השלמה ?

אלי חזן

ההיגיון הפנימי של עמירה הס

אלי חזן

המו"מ הקואליציוני, הגישה הליברלית ומה שבינהן

אלי חזן

איוב קרא : אני לא פורש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן