40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

עו”ד יאיר רביבו נבחר למועמד הליכוד לראשות העיר לוד

הוועדה המוניציפאלית של הליכוד בחרה השבוע פה אחד בעו”ד רביבו כמועמד התנועה לראשות העיר לוד

 

 

השבוע בחרה הוועדה המוניציפאלית של תנועת הליכוד בעו”ד יאיר רביבו כמועמדה לראשות העיר לוד. הבחירה התקיימה במטה המרכזי של הליכוד במצודת זאב בנוכחות כל בכירי הליכוד והמועמדים בסניף המקומי בלוד וכאמור כולם אמרו את דברם פה אחד – עו”ד רביבו הוא מועמד הליכוד בלוד. הבחירה קיבלה את ברכת ראש הממשלה, נתניהו, שצפוי להגיע יחד עם שרי ממשלתו לעיר בחודשים הקרובים לתמוך ברביבו. עו”ד רביבו: “אני שמח על האמון שניתן בי. זהו צעד נוסף בדרך לניצחון בעזרת השם”.

 

חברי הוועדה המוניציפאלית, חיים ביבס – ראש עיריית מודיעין, ג’קי לוי – ראש עיריית בית שאן ויחיאל זוהר – ראש עיריית נתיבות, כשלצדם מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי, סמנכ”ל הליכוד רפי דואק והיועמ”ש של התנועה, הודיעו לנוכחים כי יו”ר התנועה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, התווה מדיניות ולפיה בשל מגבלות זמן ותקציב, לא ייערכו פריימריז באף ישוב בארץ. ראש הממשלה וחברי ועידת הליכוד הסמיכו את הועדה המוניציפאלית לקבל החלטות לטובת התנועה והציבור לפי שיקול דעתם, בהתאם ללוח הזמנים הצפוף שנוצר.

 

חברי הועדה נימקו את החלטתם: “במקומות בהם יש לנו מועמד מוביל בולט ולאחרים אין כלל סיכוי, אין טעם לתת למועמד המוביל לבזבז כסף מיותר וזמן מיותר במאבקי סרק. בלוד, על פי שלושה סקרים שנערכו, לרבות סקר שערכה הועדה אמש מוביל עו”ד יאיר רביבו בהפרש ניכר על כל המועמדים והוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח. לכן, טובת הליכוד וטובת העיר מחייבות אותנו לבחור בו כמועמד הליכוד לראשות העיר”.

 

עו”ד רביבו, שימש בשנתיים האחרונות כמנכ”ל עיריית לוד תחת ניהולו של מאיר ניצן. ביחד קידמו השניים פרויקטים נרחבים ברחבי העיר, איזנו את הקופה הציבורית ואף החלו לקדם תכניות פיתוח רבות, שאמורות להוביל את לוד למסלול הצמיחה וההמראה. תכניות אלו ואחרות משמשות עוגן עיקרי בחזונו של רביבו לעיר לוד בעשור הקרוב.

 

בחודש מאי האחרון עזב עו”ד רביבו את תפקידו כמנכ”ל העירייה לטובת המרוץ לראשות העיר ומיד סומן כמועמד המבטיח ביותר. אירוע הכרזת המועמדות שלו היה מהאירועים הפוליטיים הבולטים ביותר בשנים האחרונות בעיר ויחד עם הקמפיין הנקי והמוצלח שלו, הצליח עו”ד רביבו להשיג פער על כל היריבים מבית ומבחוץ.

 

השיא הגיע בחודש האחרון, עת חשף מטה רביבו את הסקר שנערך על ידי הסוקר המוערך יוסי ודנה, ממכון הסקרים ‘שווקים פנורמה’, המשמש גם כסוקר של בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן. הסקר העניק פער מבטיח של 30% לרביבו על פני יריביו והוא נחשף במלואו לתושבים ולתקשורת.

 

בעיני רבים מלוד, מועמד הליכוד מסומן באופן גורף כמועמד בעל הסיכויים הטובים ביותר להיבחר. כך, לאורך היסטוריית הבחירות בלוד, תמיד הצליחו מועמדי הליכוד בעיר להשיג ניצחונות. עתה, כאשר הסקרים מראים כי עו”ד יאיר רביבו מוביל בפער גדול על מתחריו עוד לפני שקיבל את מועמדות הליכוד לראשות העיר, אין ספק שסיכוייו לזכות גדלים עוד יותר.

רביבו חבר בתנועת הליכוד מאז היה נער בנוער הליכוד ופעיל מרכזי במוסדות התנועה כבר 15 שנה. זו לא הפעם הראשונה שרביבו נבחר לייצג את הליכוד בבחירות. היה זה רביבו שנבחר על ידי אריאל שרון לייצג את הליכוד בבחירות לראשות אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן בשנת 2000. רביבו ניצח והיה ליו”ר האגודה הראשון מטעם הליכוד לאחר עשרות שנים של שלטון המפד”ל בקמפוס. לאחר נצחונו מינה אותו אריאל שרון לעמוד בראש מטה הסטודנטים והצעירים הארצי של הליכוד בבחירות 2001 בהן הביס שרון את ברק.

 

 

עו”ד רביבו, ברכות על בחירתך כנציג סיעת הליכוד לראשות העיר לוד

תודה רבה. זה בהחלט מעודד ואינו מובן מאליו. לצד ההתרגשות הרבה, מבחינתי מדובר בהמון אחריות. יש שני דברים, פרט למשפחתי, אליהם אני מחובר בכל נימי דמי. העיר לוד ותנועת הליכוד. לכן, מבחינתי, לרוץ לראשות עיריית לוד מטעם סיעת הליכוד זו הגשמת חלום גדול שיסתיים בע”ה ב-22 באוקטובר.

 

כלל ידוע ולא רשמי הוא בלוד כי נציג הליכוד זוכה כל פעם בכס ראשות העיר

עובדתית זה אכן נכון, אך אני רחוק משאננות. יש המון עבודה ויש המון מה לעשות. אני מאמין שרק עם עבודה קשה, הבנה של השטח, הכרות מעמיקה של העיר לוד ואנשיה ויכולת להניע אנשים למען אותן מטרות שיובילו את העיר לוד קדימה, תוך בחירת האנשים הנכונים להוביל את המערכה, תביא מבחינתי לתוצאה הרצויה והמיוחלת – בחירתי לראשות העיר לוד באוקטובר הקרוב והצעדת העיר לוד לעתיד טוב יותר.

 

מזה כשנתיים שימשת כמנכ”ל העירייה. מה אתה יכול לומר על התקופה שלך לצדו של ניצן?

עבודתי כשנתיים תחת יו”ר הוועדה הקרואה של העיר, מר מאיר ניצן, היא זכות גדולה והזדמנות בלתי חוזרת ללמוד מאדם עתיר ניסיון ועם קבלות רבות של הצלחה במשך למעלה משני עשורים בעיר ראשון לציון. יחדיו הצלחנו להחזיר את העירייה ממצב של גרעון תקציבי גדול לאיזון תקציבי ואף לעודף תקציבי. כרגע, משהושגה המטרה החשובה הראשונה – הבראת הקופה הציבורית של לוד, אנחנו עומדים בפתחו של עידן חדש עם מטרות חדשות. ראשית, חשוב להמשיך בניהול אחראי ונכון של העירייה. המצב הכספי היום מאפשר גם להתקדם בהשקעות נוספות בתשתיות, בחינוך, בשיפור חזות העיר, מלחמה בפשיעה, העלאת איכות החיים בעיר ובעוד המון נושאים נוספים שמחכים לטיפול. בכדי לעשות זאת, לוד חייבות מנהיגות אחראית, ישרה ונקייה, כזו שלא תחזיר אותנו לאחור”.

 

עכשיו אתה מתפנה לבחירת הרשימה שתלווה אותך?

דבר ראשון, חשוב כמובן לבנות צוות מנצח איתו ארצה לעבוד ואשר יכול להביא לתוצאות אליהן אני מייחל. אני כפוף לחוקת הליכוד הקובעת כי את חברי הרשימה בוחרים חברי מועצת הסניף המונים 80 חברים וכולי תקווה כי חברי הסניף יתעלו מעל שיקולים פוליטיים זרים ויבחרו באנשים מוכשרים ומקצועיים, ותיקים לצד חדשים. אנשי מעשה ולא אנשי דיבורים. בחזוני אני רואה שהכוורת שלי תורכב מאנשים מכל הפסיפס הלודאי, כוורת שתלווה את העשייה בשנים הקרובות מכל היבט החל מהוועדות השונות של העירייה ועד לתפקידי הביצוע בעירייה.

 

נראה איפה, שאתה מצליח בכל פעם להתגבר על המכשולים שמציבים לך

אכן הפוליטיקה רוויה באנשים שמנסים להציב מכשולים. אני לא מתרגש מכך. מי שמכיר אותי יודע שאני איש שאוהב אתגרים ויודע להתמודד איתם. אני לא מתלהם, לא צועק ולא מגיב בברוטאליות. לנימוס ולטוב הלב יש עוצמות מיוחדות משלהם. כאשר אני יודע לאן אני רוצה להגיע, אני מגיע לשם. עם הרבה נחישות ועוצמה אך עם המון אהבת אדם וצניעות..

רציתי להיות מועמד הליכוד לראשות העיר. רבים ניסו להכשיל את המהלך אך עובדה היא שאני מועמד הליכוד לראשות העיר. אני מתמודד על ראשות העיר וכרגע אני המועמד המוביל, למרות כל ההשמצות והשקרים שהיריבים מפיצים.

החלום שלי מילדות היה להיות ראש העיר בלוד, ובע”ה, ב-22 באוקטובר, תושבי לוד יסייעו לי להגשים את חלומי וביחד נהפוך את לוד למקום שטוב יותר לחיות בו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

רמת גן מחכה לראש עיר חדש

אריק זיו ויזר

ח”כ יריב לוין ביקר אמש ברעננה ונפגש עם צעירים בפאב מקומי

אלי חזן

פנייה נרגשת לראש הממשלה לקראת הבחירות המונציפליות

אלי חזן

גפסו לדיין : “עמוד באומץ אל מול סחטני השלטון המקומי”

אלי חזן

גפסו : “לעולם לא יוקם בית ספר ערבי בנצרת עילית”

אלי חזן
דילוג לתוכן