20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

עו”ד אריאל בולשטיין מתמודד על מקום העולים

כידוע, כל יהודי חמישי בארץ דובר רוסית. “רוסים” – זה המגזר הגדול ביותר בישראל. בעשרים השנים האחרונות לא היה כאן ניצחון בבחירות לכנסת ללא הכרעה ברורה בקרב המגזר “הרוסי”. לכן, החלטתו של ליכודניק שורשי עו”ד אריאל בולשטיין להתמודד ברשימת העולים – אלה הן חדשות מצוינות לתנועת הליכוד! 

שכן אריאל בולשטיין  – הוא אחד הפרשנים המוערכים והמוכרים בטלוויזיה וברדיו הישראליים בשפה הרוסית, ולכן יש בכוחו להביא לליכוד עשרות אלפי קולות חדשים.
אריאל (תושב ראשל”צ, בן 38, נשוי +2) – הוא כוכב עולה בשמי הפוליטיקה הישראלית.
אריאל בולשטיין עלה מברית המועצות בגל העלייה הגדולה בראשית שנות התשעים. הוא התחנך בתנועת הביתר, שירת בצה”ל, קיבל שני תארים באוניברסיטה, עבד כעורך-דין במשרד ראש הממשלה, ניהל תיקים משפטיים מורכבים, הגן על ערכים של המחנה הלאומי .
מזה 20 שנה עו”ד אריאל בולשטיין משתייך לגרעין האידיאולוגי הלאומי של הליכוד.
אריאל פעל למען הליכוד ובתוך הליכוד בכל המאבקים שהיו לתנועה שלנו ב-20 השנים האחרונות. לזכותו נזקפת עשייה ציבורית ברוכה ומגוונת ברוח ציונות רוויזיוניסטית. אכן, עו”ד בולשטיין הנו ו”ר שדולת הליכוד לקידום החינוך, ראש מטה עולים של נתניהו בבחירות אחרונות לראשות התנועה, ראש מטה הסברה לעולים בבחירות ארציות, חבר הנהלת מכון ז’בוטינסקי וחבר המועצה הממלכתית להנצחת זכרו של ז’בוטינסקי, אריאל מייצוג נאמנה את הליכוד בפורומים בינלאומיים באירופה. על-אף העומס המשפטי והציבורי הגדול, אריאל מוצא זמן לשמור בלילות על אדמות חקלאות יהודית בשורות הארגון “השומר החדש”. אריאל נמנה על חברי “השומר החדש” מרגע היווסדו, עוזר לארגון משפטית וציבורית, שומר בעצמו – כי הוא רואה בכך את חובתו האזרחית.
שני חכ”ים ותיקים של הליכוד מקרב “הרוסים” (אדלשטיין ואלקין) מוכרים ומוערכים בקרב העולים. יחד עם זאת, ברור לחלוטין, שלליכוד ברחוב הרוסי דרושות היום פנים חדשות ורעננות, שיש בכוחן להביא לליכוד מנדטים נוספים – מליברמן וממפלגות אחרות.

עו”ד אריאל בולשטיין – הוא ליכודניק ש”עובר מסך” בתקשורת הרוסית בארץ, שמוזמן תכופות לתוכניות טלוויזיה ותשדירי רדיו ברוסית, הוא בעל-טור קבוע באתר יהודי בינלאומי מוביל בשפה הרוסית ועוד. אין פלא, שהודות לכך אריאל בולשטיין מוכר היטב לעשרות אלפי “רוסים”. בהופעותיו התכופות בתקשורת אריאל בולשטיין מצליח לבסס ולהסביר לעולים את האמת של המחנה הלאומי. הוא עושה זאת בסגנננו המבריק והייחודי – משכנע, אך מאופק, ממלכתי אך נוקשה אידיאולוגית – ותמיד מנומק להפליא.
לכן, אין ספק, כי הבחירה בעו”ד אריאל בולשטיין למקום העולים ברשימת הליכוד לכנסת  תביא לתנועת הליכוד עשרות אלפי קולות נוספים וחדשים של הבוחרים ממגזר “הרוסי” – מגזר שעו”ד אריאל בולשטיין מנצח בו בקרב על התקשורת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“רק השתעשעתי”

אלי חזן

עו”ד יוסי פוקס המתמודד לפריימריז בליכוד: הפלשתינים ואבו מאזן בראשם, הם סרבני השלום האמיתיים

אלי חזן

מיומנה של פריימריסטית

אלי חזן

סניף הליכוד בחיפה מתאחד מאחורי יוליאנה אליעזר בעולים

אלי חזן

הבית של ישראל בחברון

אלי חזן

הישירות של חיים כץ

אלי חזן
דילוג לתוכן