20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

עו”ד אריאל בולשטיין – ליכודניק שורשי ומועמד אידיאולוגי למקום העולים

למקום ה-30 ברשימת הליכוד המיועד לעולים, מתמודדים בפריימריז השנה 11 מועמדים. זו המשבצת “הצפופה” ביותר (לשום מקום אחר בליכוד אין מתמודדים רבים כל כך). כול המתמודדים עונים על קריטריון של “עולה-חדש” לפי התקנון, וזה בסדר. הבעיה היא, שאת רובם קשה לתאר כ”ליכודניקים שורשיים” ועוד פחות מכך – כ”מועמדים לאומיים ואידיאולוגיים”.  וזה לא בגלל מיעוט השנים מאז עלייתם ארצה – רחוק מזה…

 

 

לא זה המקרה לגבי המועמד המוביל למשבצת העולים – עו”ד אריאל בולשטיין. עו”ד בולשטיין  – הוא מועמד שונה גם ובעיקר בזכות נאמנותו המוחלטת לרעיון הלאומי, לארץ-ישראל. הוא גם הליכודניק השורשי ביותר בין המועמדים למקום העולים.

 

עו”ד אריאל בולשטיין – הוא חניך ביתר ופעיל ליכוד מאז 1992. ב-20 שנים אלה אריאל כל הזמן היה בליכוד, לא עזב ולא “שקל” לעזוב את התנועה ולו לדקה אחת – על-אף הפיתויים שהיו (ליברמן, שרון, קדימה וכו’). 

דעותיו עקביות ומוצקות – הוא שייך לגרעין האידיאולוגי הקשה של הליכוד, זה המאמין בזכותנו המוחלטת והבלעדית על ארץ-ישראל – ועל כל ארץ-ישראל, ללא יוצא מהכלל. אריאל משוכנע, שאין לנו, לדור הזה של העם היהודי, שום זכות מוסרית לוותר על חלקי המולדת – תמורת שום נייר שהיא. לכן, אריאל מוכר ומוקר על-ידי ותיקי התנועה, החירותניקים הותיקים והחוגים האידיאולוגיים שבתוך המפלגה.

 

פיו ולבו שווים. מעשיו – בהתאם לדעותיו. בזמן ההתנתקות ב-2005-2004 עו”ד בולשטיין היה בין ראשי המאבק נגד ההתנתקות ב”רחוב הרוסי” (ברחוב זה גרים כ-1.200.000 ישראלים – המגזר הגדול ביותר בישראל). בעת הפילוג בליכוד ובניית קדימה, אריאל לא היסס לשנייה, ידע תמיד, איפה מקומו וביתו הפוליטי. בזמן ממשלת אולמרט עו”ד בולשטיין ניהל מאבק משפטי וציבורי נגד מסירת ‘מגרש הרוסים’ בירושלים לרוסיה. לא כולם, גם בתוך הליכוד היו מוכנים לריב עם רוסיה-המעצמה, אך אריאל משוכנע – ירושלים לא ניתנת לחלוקה, היא כולה שלנו, של העם היהודי לדורותיו.

 

גם בממשלת הליכוד הנוכחית אריאל המשיך באותו קו לאומי עקבי. הוא הקים את ‘שדולת הליכוד לקידום החינוך בישראל” ופעל לתמוך במאמציו של שר החינוך הנוכחי (והראוי ביותר לתפקיד זה בעשרות השנים האחרונות) למען הכנסת ערכים יהודיים, לאומיים וציוניים לתוכניות הלימוד בבתי הספר – במקצועות האזרחות, בלימודי המורשת ובציון ראוי ליום הולדתו של ז’בוטיסנקי.

 

כמו כן, עו”ד בולשטיין בהיותו דובר רהוט במספר שפות פועל בהצלחה רבה בזירת ההסברה של ישראל בעולם. הוא – קול ישראלי וליכודי בפורום אירופאי של פוליטיקאים צעירים ממפלגות ימין ומרכז. אריאל מנצל כל נסיעה לחו”ל לקידום הסברה ישראלית, למציאת בעלי-ברית אידיאולוגיים בעולם לישראל הציונית והלאומית.

אכן, רקורד מרשים עבור פוליטיקאי צעיר!

 

אך יש יותר מכך באמתחתו של אריאל. אכן, אין זה דבר שבשגרה – למצוא עורך-דין מצליח שומר בלילות גשומים וקרים בשדות חשוכים באזורי הארץ המרוחקים על פרות ושוורים של חקלאים שלנו. ולא, לא מדובר ב”השלמת-הכנסה” בצד… עו”ד אריאל בולשטיין נמנה על חבריו הפעילים והקבועים של הארגון “השומר החדש” מרגע הקמתו ב-2007. ארגון זה שם לו למטרה להגן על אדמות חקלאות ציונית מפני שוד, גניבה וביזה מצד גורמים, שרואים בהרס החקלאות היהודית לא רק מקור פרנסה, כי אם גם דחיקת רגליהם של היהודים מאדמות הארץ. מתנדבי הארגון שומרים על צאן, גידולים ומטעים של החקלאים באותם אזורים שמשטרה מתקשה לפעול בהם. והכול – בהתנדבות, בשמירות ליליות מפרכות אחרי ולפני עבודה עיקרית ביום. וכך נוהג אריאל מדי חודש בחודשו כבר חמש שנים.

 

כי עבור אריאל בולשטיין – נאמנות לציונות, לארץ-ישראל ולעם היהודי – אינם סיסמת בחירות, אלא דרך-חיים. ולכן הוא בליכוד – תנועה לאומית וליברלית, שנותנת סיכוי לכל חבר אמיתי שלה, המאמין בדרכה.  

 

 

יגאל לפידוס



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבית של ישראל בחברון

אלי חזן

פייגלין וסילבן בכנס בחירות

אלי חזן

לא לטרור, כן לתושבי הדרום – על פריימריז בצל טרור

אלי חזן

גבי אביטל – כח לליכוד

אריק זיו ויזר

“רק השתעשעתי”

אלי חזן

ברם המנכ”לות החשובה – ראיון עם אריק ברמי

אלי חזן
דילוג לתוכן