20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

עושה רושם שנסראללה מכין “קבלת פנים” לרמטכ”ל גנץ

גנץ מצידו, חייב להראות לו – מי נותן את הטון במזה”ת

טיל הגראד שנחת אתמול בטבורה של אחת משכו ות המגורים בבירת הנגב -באר שבע, הפר שקט ממושך שנמשך מאז מבצע “עופרת יצוקה”.

להערכתי, התיזמון של שיגור הטיל הזה אינה מקרית, לא לאחר מינויו של רמטכ”ל חדש לצה”ל, ולא לאחר דברי הרהב שהשמיע מנהיג חיזבאללה – חסן נסראללה בציון יום השנה לחיסול עימאד מורנייה. העיתוי אינו מקרי. נסראללה להערכתי, מנסה לבחון את גבולותיו של הרמטכ”ל גנץ, ולנסות לממש את איומיו -“לגרום לאזרחי ישראל סבל בל יתואר”.

טוב עשה גנץ שהגיב בתקיפות לשיגור הטיל הזה, וכך ראוי שיעשה בהמשך, הוא חייב להכות בברזל בעודו חם, ולהראות לנסראללה – מי נותן את הטון במזרח התיכון.

ההרתעה של ישראל שנפגעה אנושות ב”מלחמת לבנון הראשונה” ושוקמה ב”מלחמת לבנון השניה” וב”עופרת יצוקה” נפגעה אמש שוב, ושומה על צה”ל לשקם אותה שוב, כפי שרק הוא יודע , ויפה שעה אחת קודם, ודווקא כעת – כאשר הכל מזדעזע סביבנו, ישראל חייבת להיראות כאי של יציבות , נחישות ועוצמה.

הרקטה ששוגרה אמש לבאר שבע אינה דבר של מה בכך – זוהי הפעם הראשונה מזה שנתיים בה משגר החמאס טיל גראד לטבורה של עיר ואם בישראל ואל לנו לזלזל במשמעות העניין הזה.

שומה על הרמטכ”ל להגיב בעוצמה, במהירות ובדייקנות על כל ירי מרצועת עזה אל עבר יישובי עעוטף עזה ויישובי הנגב הצפוני, אחרת נדשדש, כולנו שוב במבצעים צבאיים מורכבים, כדוגמת “עופרת יצוקה” שבצדק מייחסים לו הישגים צבאיים חשובים ביותר.

על צה”ל לשקם את ההרתעה שנשרטה מעט אמש, לחזקה ןלבצרה לקראת הבאות, כפי שרק הוא יודע.

בהצלחה לרמטכ”ל בני גנץ ולצה”ל כולו!

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסקנות בעקבות הפיגוע הרצחני

אריק זיו ויזר

שלושים שנה לפרוייקט -“נערי רפול”

אריק זיו ויזר

הגיע רגע האמת !

אריק זיו ויזר

סיבה לדאגה

אריק זיו ויזר

גם רמת אביב שוכנת על -“שטח כבוש”

אריק זיו ויזר

פדיון כפרות -out , פדיון כסף -in

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן