26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

מיהו הליכודניק שמנסה לסנדל את מתווה הגז בממשלה?

ארנון גלעדי מראשי מחנה גדעון סער בליכוד, יוצא כנגד נתניהו

פעיל שמאל מוכר שלח לכתב ליכודניק כתבה ושאל אם באמת יכול להיות שבעל תפקיד בכיר בליכוד יפעל נגד מתווה הגז אותו הממשלה מנסה לקדם. אם להודות, הופתענו.
בזמן שהשמאל מנצל כל במה אפשרית ומפעיל כל מנוף לחץ תקשורתי, כולל הפגנות מול ביתם של שרים ובית ראש הממשלה, יו"ר הליכוד בת"א ארנון גלעדי מעניק לשמאל תחמושת נוספת. הכל כמובן במעטה ה"חברתיות".

Hamakom_website

גלעדי מכהן כמשנה לראש העיר תל-אביב רון חולדאי, בנוסף גם כיו"ר 'איגודן' וכאמור גם כיו"ר הליכוד בתל-אביב. פעילי ליכוד רבים הרימו גבה לנוכח הפרסומים האחרונים בתקשורת וגם בעמוד הפייסבוק של גלעדי ולא הבינו מדוע הוא אינו מצטרף מתחת לאלונקה וחמור מכך, מדוע מתנגד לעמדת מפלגתו.
השר כחלון שהבטיח בקמפיין הבחירות שלא יחשוש לטפל בסוגיות הקשורות לטייקונים כי הוא "מסרב להיות כבול אליהם", ידוע כמקורב מאוד לארנון גלעדי ומקורות מוסרים כי לגלעדי יש השפעה רבה עליו והוא איש סודו. גורם בכיר בליכוד המעורב בגיבוש מתווה הגז מסר: "אנחנו עדים לתופעה בה גורמים מסויימים מפעילים את אנשיהם בתוך הליכוד כדי לסנדל מהלכים של ראש הממשלה. כחלון הוא אחד מהם".

KAHLON

בראיון, נשאל יו"ר הליכוד בתל-אביב ארנון גלעדי ע"י אתר 'המקום', מדוע אין עוד חברי כנסת או שרים מהליכוד שמתבטאים כמוהו והשיב: "כולם ישרו קו. מסתתרים מאחורי ראש הממשלה".  גלעדי סיפר בראיון שהוא מנסה ביכולותיו המצומצמות להשפיע על התהליך ושהוא נפגש עם לא מעט חברי כנסת. "כאן כל ההחלטות רגעיות, מדינת השלוף" הוסיף גלעדי. כשנשאל האם יגיע להפגנה בשבת ענה גלעדי "אני לא מגיע להפגנות" אך מבדיקה של מערכת ליכודניק עולה כי ארנון גלעדי יודע להגיע להפגנות ואף הגיע להפגנת השמאל עם העדה האתיופית לפני כחודשיים בכיכר רבין – הפגנה שיצאה מכלל שליטה ובה נפגעו שוטרים רבים ואנרכיסטים הפכו ניידת משטרה.

בדף הפייסבוק שלו ובאתר האישי, משתף יו"ר הליכוד בת"א את קוראיו בראיונות ובהגיגיו אך סרטון אחד הלועג לראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה המנוח מנחם בגין, היה יותר מדיי עבור פעילי ליכוד רבים שדיווחו כי משהו מוגזם בהתנהלות הזו. הסרטון מסתיים בקריאה לצאת לרחובות. גלעדי העלה את הסרטון בעצמו לדף הפייסבוק שלו ונשאלת השאלה, אם הסרטון "רץ ברשת" וכל כך ויראלי כמו שגלעדי מתאר, מדוע לא שותף הסרטון מכל אותם המשתמשים? ואיך הגיע קובץ הסרטון המקורי לידיו?
מפאת כבודו של מנחם בגין ז"ל וראש ממשלת ישראל נמנענו מלפרסם כאן את הסרטון הרדוד.
בסביבת נתניהו נמסר רמז: "אולי הגיע הזמן לאכוף את תקנות החוקה החדשות הנוגעות לפעילות חברי התנועה". 

giladi_facebook

פוסט נוסף:

giladi_facebook2



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי צריך קוד אתי ?

ניסים עוג'ר

כץ בוועידת הנשיאים : ״יש להקים חזית אחידה נגד ציר הרשע״

רועי אזולאי

היסטוריה של גאווה עם נתניהו

חגיגות המימונה בביתו של ח"כ ציון פיניאן בסימן אחדות וקירוב לבבות

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין המריא לבריסל : ייקח חלק בטקס יום השואה הבינ"ל בפרלמנט האירופאי

אריק זיו ויזר

הרמת כוסית של ראש הממשלה לקראת הפסח

עינר אביב
דילוג לתוכן