23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ כללי

עורכי דין עושים שלום

מתברר שהשלום עם איחוד האמירויות נותן את אותותיו מהר.
משרד עורכי הדין רפאל בייפוס חתם השבוע על הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם משרד עורכי הדין אחמד אנוואחי מדובאי לייצוג משותף של לקוחות מאזור המפרץ וישראל, “גם באמירויות שמעו על כבר על מפלגת הליכוד”, אומר עו”ד רפאל בייפוס, “באמירויות מבינים שכדי לחדור לשוק הישראלי, בייחוד בתחומים של תשתיות לאומיות ופיננסים, נדרש להשיג ייצוג מקומי, לובינג והשפעה על מקבלי החלטות וגורמי רגולציה בישראל.
דובאי הינה אזור סחר מרכזי במזרח התיכון ובעולם כולו, בזכות היותה אזור סחר חופשי ובזכות ההון הרב שהמקומיים הרוויחו מאוצרות הנפט, והשכילו בתבונה רבה להפנות להשקעות לטווח ארוך. קרנות השקעה במקום מתעניינות במיוחד בטכנולוגיות חדשניות מתחומי הביטחון, הבריאות והטכנולוגיות ירוקות, תחומים בהן יש לישראל יתרון מוכח, וקיים צפי להשקעות מהותיות.
בנוסף לשוק ההשקעות הפעיל במדינה, משמשת דובאי כצומת עסקים עולמית. כל חברה בינלאומית גדולה מחזיקה בסניף בדובאי, בין מהמערב ובין מהמזרח הרחוק או אוסטרליה, ריכוז גדול כל כך של נציגויות בינלאומיות מהוה כר פורה ליצירת קשרים עסקיים בינלאומיים. אם עד עכשיו יצרנים ונותני שירותים בישראל שחיפשו דלתות לעולם, הורגלו לפנות ללונדון או לניו-יורק, מהיום יש להם כתובת נוספת כאן בשכונה – דובאי.
מהם תחומי ההשקעה המועדפים על השכנים החדשים? האם כל סטארט-אפ ישראלי יוכל למצוא כעת משקיעים מדובאי? “ממספר שיחות שערכנו בימים האחרונים עם עמיתים מהמפרץ, נדמה שההשפעה של ההסכם עם האמירויות על ההייטק הישראלי לא תהיה כה דרמטית כמו שחושבים”, מסביר מאיר טנץ, מנהל הפיתוח העסקי במשרד עורכי הדין רפאל בייפוס.
לדברי טנץ, “החוצפה הישראלית והמדינה הקטנה שכולם מכירים את כולם, אמנם פיתחה כאן חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת יזמות יוצאת דופן, המצמיחים בישראל סטארטאפים רבים מספור, אולם באיחוד האמירויות משקיעים בגדול, לא בקטנה. גופי ההשקעה באיחוד האמירויות לא עוסקים בניתוח מדוקדק של סטארט-אפ בשלב הראשוני, ומעדיפים להשקיע בחברות מבוססות בעלות מחזור מכירות ותיק, ולכן אין צפי להשקעה מהאמירויות בסטארט-אפים ישראלים מתפתחים”.
“האקוסיסטם העסקי בדובאי מתמקד בהשקעות בחברות היי-טק הנמצאות בשלבים מתקדמים ממש. משרדנו בוחן אפשרויות להשקעות במודל של שיתוף פעולה, בהן קרנות מהמפרץ תשקענה בקרנות היי-טק מומחיות מישראל, אשר תשקענה בתורן בחברות סטארט-אפ מקומיות באמצעות הידע וההיכרות המעמיקה עם השוק המקומי”.
אינשאללה בקרוב לאחר שתחלוף הקורונה נוכל לבקר במפרץ ולשלב קצת ביזנס אנד פלז’ר, הלהיט הבא בחנויות המזכרות בדובאי בטח יהיה גלאביה ועליה רקמה של מגן דוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ערוצי התרעלה OUT ערוצי המחנה הלאומי IN

אריק זיו ויזר

עו״ד טלי גוטליב: ״מניאכ״ זה דוקו מעודן

מערכת ליכודניק

פעם קראו לזה קיבוץ, היום קוראים לזה תאגיד

אריאל אילוז

השמאל ישמור על נתניהו מאוחדת

עובד קראוס

מוגן: השבוע בפשינסט שלושת המוסקיטריות

דניאל

ד״ר אדי כהן הגיש מועמדותו לפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן