20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

עוצמתו של השקר

אנאפוליס או אנאל פוליס ?

מישנה: השלום הנכסף שאנו כה אוהבים, נדרש ע"י סוכני המכירות שלו לשכב על הבטן. זה אולי יכאב קצת, אבל התור לא ארוך. תמיד האמנו בסיסמא: עשו אהבה לא מלחמה. עכשיו זה יהיה אנאלי-פוס. אח"כ הפיצוי: אנאפוליס… וחוזר חלילה…

סאבר קאשור, פלסטיני נשוי (פלוס) הכיר בחורה יהודיה. הציג עצמו כרווק יהודי, ועשה עליה סיבוב. כשהתברר לה שהאיש שהאכיל אותה הינו ערבי נשוי, התהפכה לה הבטן. בדיוק כמו יהודי דתי שאומרים לו שהבשר שזה עתה סיים ליהנות מטעמו, הוא בשר חזיר. מנקודת מבטה- אלמלא שיקר, לא היה זוכה.

דוגמא נוספת: הקמפיין למען גלעד שליט לעולם לא היה מצליח לגרוף המונים, אלמלא נקטה התקשורת בשיטת השקר. מנקודת מבט אובייקטיבית, ממשלת ישראל נדרשת להיכנע לדרישות החוטפים. ככה רואים זאת בכל העולם, כולל החמאס. תומכי העסקה יודעים שאם יגדירו במדויק את רצונם (כניעה!), הציבור לא יצטרף. מה עושים?- מפיצים מסרים מניפולטיביים על האתוס הצה"לי לפיו אין להפקיר חייל בשטח. שימו לב לפרצופים- לא תמצאו אפילו אחד מהם שכואב את כליאתו האינסופית יונתן פולארד…

עוד דוגמא לעוצמתו של השקר: צרכני התקשורת בישראל נקראו להצטרף למאבק המונע "גירוש ילדי העובדים הזרים". אם ממשלת ישראל תכריע בעד הישארותם (כמו שצפוי), הניצחון הזה הושג בזכות קמפיין אגרסיבי, מניפולטיבי ובעיקר שקרי. האמת היא- שהממשלה מעולם לא התכוונה לגרש "ילדי עובדים זרים".

 

כמו כל מדינה מערבית, ישראל התכוונה לגרש מתחומה "שוהים בלתי חוקיים". העובדה שהספיקו לעשות ילדים, לא מקנה להם חסינות. גם לפושעים כלואים יש ילדים, שסובלים מכליאת האב. אז מה? האם  בגין סיבלם של ילדים "שחולמים" לשרת ביחידה קרבית, נשחרר את אביהם הפושע? תשאלו את מנהלי הקמפיין למען ילדי העובדים הזרים- למה לשקר, והתשובה שתקבלו: עם אמת, לא קונים במכולת (ישראלית).

אינסוף מילים (ועוד המקלדת נטויה) נכתבו על עקירת 9000 יהודים מגוש-קטיף וצפון השומרון. איך קרה שפשע כזה, טירוף כזה, זכה לתמיכת רבים, למרות שעל פי תוצאות הבחירות, המעשה הזה היה אסור בתכלית האיסור!!???- צונאמי של שקרים!

 

"התנתקות"!- זאת ההגדרה שיצאה מחוות השיקמים. לא גירוש יהודים, לא עקירת ישובים, אפילו לא מנוסה חד-צדדית. התנתקות! אחרי שדחסו לתודעתנו שעזה היא המיגרנה של כל אזרח ישראלי, "התנתקות" נשמע כמו בשורה. סופסוף נתנתק מהכאב ראש הזה. שקר!!

היום כולם יודעים: עזה תקועה לנו כמו עצם בגרון. לא התנתקנו ממנה. יתירה מכך, ישראל אחראית שבעזה לא יהיה אסון המוניטארי. זה מחייב אספקה שוטפת של מזון, תרופות, חשמל מים ועוד. התמורה בהתאם: חמאסטן, עשרות אלפי קסאמים, חטיפת חייל, עופרת-יצוקה, דו"ח גולדסטון, משבר קשה עם טורקיה, עלייה במפלס האנטישמיות בעולם, ריסוק מנהיגותו של אבו-מאזן, והכי חשוב השלום.

 

השלום הנכסף שאנו כה אוהבים, נדרש ע"י סוכני המכירות שלו לשכב על הבטן. זה אולי יכאב קצת, אבל התור לא ארוך. תמיד האמנו בסיסמא: "עשו אהבה, לא מלחמה". עכשיו זה יהיה אנאלי-פוס. אח"כ הפיצוי: אנאפוליס. וחוזר חלילה…

שקרנים עליך ישראל…

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מעשה בעכבר פוליטי / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

תסמונת הכבשה הפועה

אריק זיו ויזר

מה הבעיה, משקרים

אלי חזן

זאת הפוליטיקה, טמבל

אלי חזן

תגובה למאמר של יצחק זמיר

אריק זיו ויזר

אילו אני ראש ממשלה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן