24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

עוז לביטן בקואליציה

דוד ביטן התמנה ליו”ר הקואליציה וסיעת הליכוד. יחד איתו הגיע עוז מלכה – יועצו הפרלמנטארי שעשה כברת דרך ארוכה. ליכודניק ישב איתו לשיחה קצת שונה

 


את הדרך שעשה דוד ביטן מהימים בהם שימש מ”מ וסגן ראש עיריית ראשון לציון לא מעט ליכודניקים מכירים. האיש שנבחר פעמיים במחוז השפלה ביצר את מעמדו לאחר עבודה סיזיפית ארוכת שנים ואת הפירות הוא קצר לפני מספר ימים כאשר ראש הממשלה החליט למנות אותו לאחד התפקידים החשובים בכנסת. אל הדרך הארוכה של ביטן הצטרף לפני הבחירות האחרונות עוז מלכה. מלכה הפך ליועצו הנאמן והוא גם ממתג את עצמו ככוח עולה בקרב צעירי הליכוד.

 


עוז הוא ילידי 1989 וגר כל חייו בראשון לציון. מקרי או לא אבל הוא פגש את ביטן באין ספור מקרים במסגרת הפעילות שלו בעירייה אך במבט לאחור נראה שהדברים יכלו להיראות אחרת. עד גיל 20 עוז בכלל שיחק כדורגל בהפועל ראשון לציון ובנחלת יהודה אך החליט לפרוש כי הברכיים התפרקו. “זאת לא אבדה גדולה לענף” הוא אומר לנו בחצי חיוך. במקביל שירת כראש לשכה בפיקוד העורף.

 

לאחר השירות הצבאי החל לעבוד עם המשפחה במפעל לריהוט ולמתנות והתחיל ללמוד תקשורת וניהול, איך לא, במכללה למנהל בראשון לציון. לאחר מכן עבד בעירייה באצטדיון האתלטיקה כשותף לניהול (האצטדיון שייך לחברה העירונית) ובמקביל עבד בשלוחה של ערוץ הספורט כמסקר הליגות הנמוכות. “הבנתי שזה לא זה והתחלתי לחפש כיוונים אחרים” הוא מסביר.

 

איך הגעת לליכוד בכלל ?

 

“המשפחה שלי היא משפחה מאוד ליכודית. ינקתי ליכוד כל חיי. סבא וסבתא שלי תומכי ליכוד. אבא של אבא שלי ואמא של אמא שלי היו מתווכחים בארוחות שישי מי תומך יותר בליכוד. וגם המשפחה של אשתי ליכודית מאוד”.

 

כשעוז מדבר על אשתו לילך הוא עושה זאת באהבה גדולה. הוא מנמק מדוע : “היא הכוח המניע שלי בכל דבר”.

 

איך נוצר הקשר בינך ובין ביטן ?

 

“אני מכיר את דוד הרבה שנים מהפעילות שלו בעירייה ולקראת הבחירות האחרונות דוד ביקש שאתלווה אליו לפאנלים לאחר המלצה של אילנית – מנהלת הלשכה שלו דאז. אני מניח שהעבודה הייתה טובה ושהיבור היה מצוין משום שלאחר שהוא נבחר ביקשתי לעבוד איתו הוא הסכים ומאז אנחנו עובדים יחדיו.

 

ובכלל, אני מאוד מעריך את דוד על ההזדמנות שנתן לי. לא כל בן אדם זוכה לקום בבוקר ולעבוד עם אדם שהוא מאמין בו. הוא בעיני אדם מיוחד”.

 

תסביר.

 

“כשנכנסנו לכנסת הוא אמר לי שיש דברים שהוא רוצה לקדם והם חשובים לו מאוד והוא עשה זאת מיד. כל מי שנמצא בכנסת יודע שזה לא פשוט. יש לי גם סיפור אישי : לקראת אחד הכנסים קיפלתי מעטפות עם הזמנות. היה מדובר במאות ולא היה מי שיעזור לי. היה מדובר גם ביום שני שהוא יום עמוס מאוד אך למרות שביקשתי ממנו לא לעשות כן דוד התעקש ומצאתי אותו מקפל יחד איתי מעטפות. כל מי שנמצא בכנסת יודע שזאת התנהגות נדירה”.

 

מה מייחד אותו אם כך ?

 

“יש לי בו אמון מלא ואני יכול לומר לך שכל מי שהיה מחובר לביטן מרגיש ככה. חשוב לי לומר שלמרות שהעבודה מאוד קשה בדיוק משום שאני מאמין בדוד אז זה הופך להיות קל יותר. תוסיף לכך שיש לנו צוות נהדר ותבין את האקלים בו אני עובד”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קול קורא לצעירים : מנציחים מורשת אקטיבית – מצטרפים למכון ז’בוטינסקי

אלי חזן

סיור צעירי הליכוד לתמיכה בישוב היהודי בחברון

אלי חזן

צעירי הליכוד במבצע בזק להצדעה לנתניהו

אריק זיו ויזר

הדור הצעיר למען פולארד

אלי חזן

ארז תדמור – תדבק לשוני לחכי אם אשכחך ירושלים

אריק זיו ויזר

הישג לתא הסטודנטים של הליכוד באוניברסיטת חיפה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן