29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

עוזי דיין בסיור עם פעילי שטח מרכזיים ביהודה ושומרון

ביום שישי האחרון ערך עוזי דיין סיור עם פעילי שטח מרכזיים של הליכוד מכל רחבי הארץ ביניהם יואב דבוש, מישל ביטון, גבאי, פורטל ועוד רבים.

מידי יום שישי מוציא עוזי דיין אוטובוסים לסיורים באזור יהודה ושומרון. לסיורים המעניינים מגיעים פעילי ליכוד מרכזיים מכל רחבי הארץ אשר מעוניינים לצפות ולראות מקרוב את המתרחש באזורים הללו. אלוף במיל’ עוזי דיין אשר מארגן את הסיורים מעוניין להציג בפני המשתתפים, פעילים בכירים מכל הארץ היבטים נוספים הנוגעים לאזורים הללו, הנמצאים בתקופה האחרונה בלב הקונצנזוס הישראלי. ההיבט העיקרי עליו דובר בסיור הוא ההיבט הביטחוני בו מתמחה דיין אשר כיהן כסגן הרמטכ”ל ואלוף פיקוד מרכז ודיבר על הקרבה של האזורים הללו לאזור המרכז והחשיבות האסטרטגית שלהם עבור ביטחון המדינה.
 
הפעילים הרבים הביעו התפעלות למראה האזורים המרהיבים והודו לעוזי דיין על הארגון והיוזמה הברוכה. בין הפעילים הבכירים שנכחו בסיורים: יואב דבוש, שלמה פורטל, שלומי גבאי, מישל ביטון, איילה שטגמן, יעקב ברנס, יוסי זיתון ועוד כמאה חמישים נוספים בשלושה אוטובוסים. בתקופה האחרונה אנו עדים להתחזקותו של אלוף במיל’ עוזי דיין בשטח המפלגה, שכן פעילים רבים מצטרפים לציבור תומכיו והוא ממשיך לצבור תעופה.
 
ביום שישי הקרוב עתיד להתקיים סיור נוסף. ליכודניק ממליץ לכולם להירשם ולהגיע לסיור שצפוי להיות מעניין ביותר. ניתן להירשם אצל שירלי בטל’: 0544601542
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עתירה לקיום דיון על ההקפאה

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף אזור

אריק זיו ויזר

ד”ר עו”ד אריאל בוכניק מתמודד לתפקיד נשיא בית הדין העליון של הליכוד

אלי חזן

ח”כ איתם כמו כולם

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף מזכרת בתיה

אריק זיו ויזר

מהפך בנציגי המייסדים שנבחרו למזכירות

אלי חזן
דילוג לתוכן