19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

עוד עזר(יה) ליכודי למרציאנו

שלמה עזריה, לודאי ואחד האנשים הקרובים ביותר בעבר למקסים לוי ז”ל, סבור שיורם מרציאנו יציל את העיר ש”נראית כמו עזה”. זאת הסיבה שהוא נרתם לעזרתו

 

 

מי שמגיע בשערי העיר לוד ומשוחח עם אנשים המכירים את שלמה עזריה, נתקל אינסטינקטיבית בשם מקסים לוי. מקסים לוי ז”ל, ליכודניק וראש העיר במשך שנים, היה עבור אנשי הליכוד התקווה של לוד עד שנפטר לפני למעלה מעשור ובאופן סימבולי היו אלו ימי הירידה של העיר. מכל מקום, שלמה עזריה היה איתו, בטוב וברע, והוא המשיך לחיות את העיר. לכן הוא מכיר אותה ואת צרכיה לפני ולפנים.

עזריה נולד ב – 1948 בבולגריה ועלה היישר לעיר לוד בגיל חצי שנה. הווה אומר שהוא לודאי מודל 48 וככזה הוא יכול להעיד על השינויים הרבים שהתחוללו ולא לטובה. עזריה היה חבר מועצת העיר מ – 1988 עד 1994. כמו כן, היה יו”ר סיעת הליכוד בלוד ומועמדה ליו”ר ההסתדרות במרחב השפלה. הוא זכה במקום הראשון וזה הישג נדיר.

בבחירות הקרובות הוא תומך באופן נחרץ ביורם מרציאנו. “את יורם אני מכיר שנים ארוכות. הייתי עם אביו, דוד, והכרתי אותו עוד כילד. עבורי זו תהיה סגירת מעגל אם ייבחר וכאשר ייבחר לראשות העיר”.

ומה עם המועמדים האחרים ?

“אינני רוצה להכפיש אף אחד. רביבו הוא בחור נפלא בחור נפלא אבל אני מעדיף את יורם משום שאני סומך עליו. ובכלל, אני מסתכל על יורם כאדם. העבר הפוליטי שלו רצוף בהישגים מרשימים, גם בכנסת וגם במסגרת עבודתו עם שמעון פרס. הוא היה נציג שכונות אותנטי”.

 

מדוע החלטת לעשות מעשה ?

“כי בלוד נוצר וואקום וצריך למלא את הוואקום הזה. לאחר 14 שנים של ועדה קרואה ומצב שבו העיר נראית כמו עזה, הגיע הזמן לשנות את המציאות”.

מה מיוחד ביורם ?

“יורם מרציאנו של היום הרבה יותר מנוסה והרבה יותר מתאים.  אני מאמין שהוא האדם שיחולל את המהפכה בעיר לוד. אני רק מקווה שאהיה שם כדי להרגיש את זה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביבס בנוק אאוט

אלי חזן

גרינברג מציג : תאוצה בקמפיין

אלי חזן

יש עתיד בליכוד עם אלעד המאירי ?

אלי חזן

מפגן כוח נוסף למרציאנו

אלי חזן

ברעננה הליכוד עושה ציונות

אלי חזן

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן
דילוג לתוכן