19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

עוד ניצחון לדנון, שר הפנים מצטרף למהלך לשלילת האזרחות מהבוגד בשארה.

שר הפנים החליט להענות לבקשת יו”ר הליכוד העולמי, דני דנון, ופתח בהליכים לשלילת אזרחותו של ח”כ לשעבר עזמי בשארה.
לפני כשבועיים פנה יו”ר הליכוד העולמי, דני דנון, לשר הפנים, מאיר שטרית בדרישה לבצע הליך לשלילת אזרחותו של ח”כ לשעבר עזמי בשארה.
בפנייתו לשר הפנים, באמצעות עוה”ד תומר רייף ותום אפלשטיין, ציין דנון את מכלול הסיבות שבגינן ביקש לשלול את האזרחות מבשארה. כמו כן ציטט דנון בפנייתו מכתב של עו”ד רז נזרי, עוזר בכיר ליועץ המשפטי לממשלה, אשר נכתב לפני כ-6 חודשים לפיו בשארה ממשיך לקיים קשר עם חיזבאללה גם בעת הזו, וקיים חשש כי בשארה מנצל את קשריו בישראל על מנת לגייס פעילים לחיזבאללה.
דברי דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי:
“אני מברך את שטרית שפקח סוף סוף את עיניו, לאחר שהעלתי את הנושא לסדר היום כבר לפני כחצי שנה. לצערי, רק המאבק הציבורי שניהלתי, בתמיכתם של אלפי אנשים, גרם לשר הפנים לקראת סיום תפקידו, לפעול לסופה של הסוגיה המבישה הזו.”
רקע:
ב – 1.09.08 בג”צ דחה את עתירתו של דני דנון בדבר הפסקת תשלום פנסיה לח”כ לשעבר עזמי בשארה ושלילת אזרחותו. בג”צ בהחלטתו התייחס לשינוי חוק האזרחות, שנכנס לתוקף בתחילת אוגוסט 2008, לפיו שר הפנים יפנה לבית המשפט לעניינים מנהליים בבקשה לבטל אזרחות ישראלית ובית המשפט לעניינים מנהליים מוסמך לשלול אזרחות ישראלית.
כזכור, בשארה נמלט מישראל בחודש מרץ 2007 במהלכה של חקירה פלילית-ביטחונית שהתנהלה בעיניינו, תוך שהוא משטה בחוקריו ומבטיח להם בכזב כי ישוב לחקירתו בתוך ימים ספורים. מאז בשארה לא שב לישראל ואף נמצא לעיתים קרובות במדינות אוייב ומסית בפומבי כנגד מדינת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דברים שבוגי נשא הערב במכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

נתניהו: “התיאום של משרדי הממשלה ופיקוד העורף קריטי לניצחון על הטרור”

אלי חזן

געגועי לבגין

אריק זיו ויזר

כך תראה ממשלת נתניהו השניה

אריק זיו ויזר

ריבלין: “ישראל לא תוותר על השליטה ב-E1”

אלי חזן

מהיום- הציבור יוכל להתמודד על מקומות פנויים של נציגי ציבור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן