33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ס’ ראש העיר, ארנון גלעדי: “נפעל להוציא את הצעירים התל אביבים מהאדישות ולהביא את העיר להישגים”

טקס פתיחת מטה הבחירות המוניציפאלי של הליכוד ברח’ אלפא בתל אביב נפתח אמש בהשתתפות ח”כ ישראל כץ וגדעון סער והרב עזרא טראב, רבה של שכונת התקווה שקבע את המזוזה בפתח המטה, פעילים וראשי סניפים.
סגן ראש העיר, ארנון גלעדי פנה לפעילים להתאחד ולפעול למען הגדלת כוחו של הליכוד במועצת העיר בתל אביב. עוד הוא הוסיף כי 27% מתושבי תל אביב הם צעירים בגילאי 18-34 ויש לדאוג לשלב אותם בפעילות התל אביבית ולהביא את העיר להישגים. תחום חשוב נוסף בו פועלת סיעת הליכוד בעיר, הוסיף גלעדי, הוא העסקים הקטנים, שחלקם מנוהלים על ידי צעירים “העסקים הם חלק אינטגראלי מהכלכלה של העיר ורוב תקציבה של העיר מגיע מבעלי העסקים בעיר. התמקדנו בקדום העסקים הקטנים, הקמנו את מעוף עסקים ויזמנו את כנס היסוד של העסקים הקטנים והבינוניים של תל אביב ”
חבר המועצה, שלמה מסלאווי, הוסיף כי הליכוד לא זנח גם את הנושאים החברתיים והעביר החלטה במינהל החינוך שילדי העובדים הזרים המתגוררים בדרום העיר ישולבו גם בבתי הספר בצפון העיר, זאת כחלק מהעיקרון של צמצום הפערים וקירוב הצפון לדרום ע”י הכנסת פרוייקטים חינוכיים למערכת החינוך החל מגיל הרך.
ח”כ ישראל כץ ברך את הפעילים ואמר כי ככל הנראה הבחירות לכנסת לא יאוחדו עם הבחירות לרשויות המקומיות וקרא לחזק את הליכוד בתל אביב.
ח”כ גדעון סער הודיע כי הוא נאלץ הפעם לאכזב את מי שציפה שיתמודד לראשות העיר מטעם הליכוד, וכי הוא מתכוון להירתם ולסייע לליכוד בעיר בכל תקופת הפגרה ועד לבחירות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס מרשים למטה הלאומי בליכוד

אלי חזן

תוצאות בחירות בסניף הליכוד לוד למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

הסתה בחסות הריאליטי/מאת:מיכל מנין

אריק זיו ויזר

מפגש חברים סניף ת”א עם סגן יור הכנסת ח”כ כרמל שאמה

אריק זיו ויזר

נתניהו סגר הדלת לשלום האמיתי / מאת: ח”כ דני דנון

אריק זיו ויזר

הכי ליכודניק לא בא לסער

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן