18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

סרט שווה אלף מילים

התמונות, או במקרה הזה הסרט, מדברות בעד עצמן

מצ”ב סרטון המוכיח כי גרסת המתיישבים לאירוע בצומת שבי שומרון נכונה במלואה וגרסת דוברות מג”ב שקרית בעליל.

בסרטון, שצולם ע”י צלם “ועד מתיישבי השומרון”, ניתן לראות בבירור כיצד מתנפלים שוטרי מג”ב בפיקוד הקצין רוי לוי על האזרחים באלימות רבה – בועטים בהם, מפילים אותם על הרצפה, דוחפים, מכים וחונקים אותם, כל זאת ללא כל הרמת יד או אלימות שהיא מצד המתיישבים המפגינים.
בשניה ה-35 ניתן לשמוע בבירור את הקצין רוי לוי פוקד על שוטר מג”ב מריוס חיימוביץ “זרוק הלם” ובשניה ה-40 פוקד עליו שוב  בתקיפות: “זרוק”.
שוטר מג”ב מריוס חיימוביץ משליך רימון הלם לכיוון אם שעמדה עם ילדתה הקטנה בשוליים ולכיוון רב הישוב וראש ישיבת ההסדר שבי שומרון הרב יהושע שמידט.

מיד לאחר מכן ניתן לשמוע את בכי הבהלה של הילדה.

ב”ועד מתיישבי השומרון”, ששיחררו את הקלטת, אמרו: “דוברות מג”ב אלימה מילולית בדיוק כמו ששוטרי מג”ב היו אלימים היום פיזית. רק כלפי מתנחלים מרשים לעצמם גורמים מסויימים להשמיץ ולשקר גם מול עובדות פשוטות וברורות. מהסרט עולה תמונה קשה וחמורה ביותר של אלימות פושעת וחוסר אחריות משווע מצד קצין מג”ב רוי לוי. קצינים מסוג זה אינם ראויים לשרת במדי משטרת ישראל וכמובן שאסור להם לשרת בגזרה משום שהם מבעירים את השטח לחינם. זו לא הפעם הראשונה שדברים כאלו מתרחשים במג”ב איו”ש, על פיקוד המשטרה ומג”ב לערוך בדק בית מקיף”.

המחאה בצומת התחילה בעקבות קריאת ועד מתיישבי השומרון לאלפי תושבי השומרון להגיע לפעולות “ערבות הדדית” בצמתים  רבים בשומרון וקריאת ועד מתיישבי בנימין לחסימות דומות בבנימין.

בצמתים התקיימו פעולות מחאה כנגד מה שהגדירו בוועד מתיישבי השומרון: “מעשי ההרס הברוטאליים של אהוד ברק אשר בכל פעם שהוא נוסע לארה”ב הוא יוזם באופן מכוון תמונות הרס של בתי יהודים”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נפטר הרב עובדיה יוסף

אריק זיו ויזר

תמונת הניצחון הקמת ישובים בעזה במשוחררת

אריק זיו ויזר

מקימים את האגף הליבראלי של הליכוד

אריק זיו ויזר

אלוף במיל’ ישראל זיו חשף אירוע מודיעיני, האם יעמוד לדין.

אריק זיו ויזר

שטייניץ שר המיסים

אריק זיו ויזר

להיות חברתי – זה להיות מעשי!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן