20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

סקר הגל החדש: הליכוד ביתנו מוסיף במגמת ה-39!

לפי נתוני סקר “הגל החדש” שפורסמו הבוקר ב-“וואלה!”, הליכוד ביתנו שומר על מגמת ההתחזקות של השבוע האחרון ועומד על צפי של 39 מנדטים. עוד בסקר, מפלגת העבודה עומדת על 19 מנדטים, יש עתיד על 9 וכמוה גם מפלגת התנועה של ציפי לבני. ש”ס מתחזקת קלות ועומדת על 12 בעוד שהבית היהודי מתייצבת על 10 מנדטים

 

 

 

סקר חדש שפורסם הבוקר (ה’) באתר “וואלה!” של מכון “הגל החדש” מראה כי הליכוד ביתנו מבסס מעמדו סביב ה-40 מנדטים המיוחלים וכוחו עומד כעת על צפי של 39 מנדטים.

 

ככלל, גוש הימין מוסיף לשמור לפלרטט עם גבול ה-70 מנדטים לנוכח כ-50 של גוש השמאל-מרכז.

 

בדומה לסקרים קודמים, מפלגת העבודה שוב לא מגרדת את גבול ה-20 מנדטים וכוחה נאמד כעת ב-19 מנדטים. כמוה כן מפלגת “יש עתיד”, שוב לא השיגה את 10 המנדטים להם היא מייחלת וכוחה משוער ב-9 מנדטים.

 

ככל הנראה, שכוחן נחלש נוכח התמודדותה של “התנועה” שעתידה לגרוף לפי סקר זה 9 מנדטים. בד בבד, יש לומר כי חרף הצטרפותו של פרץ ללבני אין “התנועה” מצליחה לקבל את התנופה שייחלה לה.

 

באורח מפתיע, קדימה של שאול מופז מצליחה לעבור את האחוז החסימה ונעמדת על 2 מנדטים. אם כי, עוד מוקדם להסיק שמא תעבור את אחוז החסימה, שככלות הכל 2 מדנטים בסקרים זה עניין נזיל המצוי בגבולות טעות התקן.

 

באשר למפלגות הימין-דתיים:

 

חזרתו של אריה דרעי לש”ס מתבררת כהצלחה, גם אם לא כמצופה מלכתחילה אך בכל זאת מסתמנת התחזקות כלשהי וכעת כוחה משוער ב-12 מנדטים.

 

הבית היהודי, מוסיפה לבסס את כוחה כמפלגה בינונית ויציבה וכוחה משוער על 10 מנדטים.

 

לעומתן, יהדות התורה נחלשת מהקבוע וכוחה נעמד כעת על 5 מנדטים.

 

מפלגת עם שלם, שהפתיעה עד כה בסקרים, בניגוד למגמה של התקופה האחרונה אינה עוברת את אחוז החסימה ונשארת מחוץ לכנסת. כמוה הן מפלגת עוצמה לישראל של אלדד ובן ארי.

 

אולם, עוד מוקדם להסיק מכך מסקנות שככלות הכל טעות תקן היא חלק אינטגראלי מסקרים.

 

 

הדבר היחידי הברור מסקרי העת האחרונה ומהלך הרוח הציבורי הוא שראש הממשלה הבא הוא בע”ה בנימין נתניהו!

 

 

ליכודניק ימשיך לעדכן.

 

הסקר, כאמור, פורסם לראשונה ב-“וואלה!”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארגונים חברתיים לא מורידים את הגז במעקב אחרי הנבחרים החדשים!

אלי חזן

אקוניס פסל את זועבי

אלי חזן

הדיסוננס של שמולי

אלי חזן

סקר סופ”ש: הליכוד ביתנו ממשיך להוביל

אלי חזן

נבון בהסברת הליכוד באוניברסיטאות

אלי חזן

סקר TNS: כתב האישום לא מחליש את הימין

אלי חזן
דילוג לתוכן