24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
פלאש 90
סקירת אתרי אקטואליה

סקר גלובס : הליכוד – 31 מנדטים

פלאש 90
ח
וגם : האם ח”כ אופיר אקוניס יצר את סיסמת הליכוד לבחירות הבאות ?

סקר שפרסם אמש העיתון “גלובס” מראה כי לו נערכו הבחירות היום היה זוכה הליכוד ב – 31 מנדטים. כתבת העיתון לילך וייסמן אשר ציינה בכותרת כי “נתניהו יכול להיות רגוע”, כתבה כי “האירועים הדרמתיים שעל סדר היום לא מצליחים לזעזע את הקואליציה. הליכוד נותר יציב פלוס-מינוס ומתקבע סביב 30 המנדטים. הוא אמנם נחלש מעט אבל במסגרת טעות הדגימה. הציבור בסך הכל מרוצה מהאופן שבו מתנהל נתניהו”. חשוב להדגיש כי הסקר מראה שגוש הימין גובר בצורה ניכרת על גוש השמאל והוא עומד סביב 70 מנדטים בקירוב.

 

לתוצאות הסקר המלא לחצו כאן

 

 

כמו כן, כותבת וייסמן כי ייתכן וח”כ אופיר אקוניס, שהשבוע קטל את קדימה על התנהלותה בנאום מושחז היטב בכנסת, כיוון אולי לסיסמת הבחירות של הליכוד בבחירות הבאות. “העם לא רוצה צביעות, העם לא רוצה פילוג, העם רוצה ליכוד”, כך סיכם אתמול ח”כ אופיר אקוניס במליאת הכנסת את נאומו. תוצאות סקר “גלובס” עשויות להעיד שאקוניס – שלא מן הנמנע כיוון לסיסמת הליכוד בבחירות הבאות- ידע על מה הוא מדבר”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מופז לחברי סיעתו: “לא נקיים מו”מ עם נתניהו”

אריק זיו ויזר

למנות את אולמרט לתובע הכללי /מאת י. עברון

אריק זיו ויזר

הליכוד מאבד את הזהות שלו

אלי חזן

הליכוד מאבד את הזהות שלו

אלי חזן

סקר ב-‘הארץ’: הליכוד והימין מובילים בענק!

אלי חזן

מכתב דרישה ממנכ”ל מד”א אלי בין לחזור בו מהסרת סמלי המגן דוד מהאמבולנסים מאת: ליאור בן עזרא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן