13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בארץ

ספר חדש: ז'בוטינסקי ובגין – משנתם ומאבקיהם

מה הייתה דעת ז'בוטינסקי ובגין על הבעיה  הערבית בארץ-ישראל ?מה הייתה דעתם על יהודי המזרח? מה דעתם על דת ישראל? מדוע לפני שואת היהודים באירופה התנגד ז'בוטינסקי לתוכנית של "ועדת פיל" לחלוקת מערב ארץ-ישראל בין היהודים  לבין הערבים, ואילו בשנת 1947, כשהגרמנים כבר הוכרעו במלחמה,  סייע מנחם בגין לבן-גוריון להכריז על מדינה יהודית אף בגבולות  ה"חלוקה"?

על כל אלה ועל עוד דברים  משיב ד"ר אפרים אבן בספרו החדש  "ז'בוטינסקי ובגין משנתם ומאבקיהם: פולמוס היסטורי עם מתנגדיהם", בהוצאת "צמרת". בספר יותר מ- 240 עמודים.

המחבר מביא בספר  הרבה חידושים  על ז'בוטינסקי  ועל בגין, על פעוליהם על  מאבקיהם. בספר גם הרבה פרקים על האצ"ל ועל לח"י. בחלק מפרקי הספר מתפלמס המחבר, אף בטונים גבוהים, עם אישים ובהם אורי אבנרי, מיכאל בר-זוהר, פרופ' יוסף גורני שבתי טבת, נתן ילין מור, הלל קוק ופרופ' יעקב שביט בגין דברים שפרסמו על ז'בוטינסקי על תנועתו  ועל אישיה.

מחבר הספר, ד"ר אפרים אבן,  שימש בשנים 1964 – 1966 כשליח בית"ר והברית העולמית חרות-הצה"ר בקנדה, וכיהן אחר כך כיו"ר הוועד הפועל הציוני, כעורך הרבעון למחשבה לאומית "האומה" וכיו"ר ברית חיילי האצ"ל בארץ-ישראל.

ספר מרחיב דעת, שניתן לרכוש בחנויות  רשת "סטימצקי" ורשת "צומת" ברחבי הארץ וכן בדוכן הספרים  של מכון ז'בוטינסקי שבמצודת זאב בתל-אביב. כמו כן אצל המחבר, בטלפון: 02-9931990.

                                                                                

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אבישי אל תדחה למחר מה שאפשר לעשות היום

אריק זיו ויזר

אל אהוואז : ההתעללות של האיראנים ושתיקת העולם

ד"ר חלף אל כעבי

דמוקרטיה בתחפושת

תחילת השנה בהפתעה מהחלומות

חיים פוזן

שוב אונסק"ו

אביגדור הדר

פריצת דרך לרשת ביטחון לעצמאים.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן