23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ספרו החדש של ח"כ דני דנון

ח"כ דני דנון הביע זה מכבר את התנגדותו הנחרצת להתנתקות ברצועת עזה ובגדה המערבית, ולהפיכת הקיפאון שבדיאלוג "שתי מדינות / מדינה אחת" כך שיכלול שותפים אזוריים, אף במצבים בהם דעותיו עמדו בסתירה ישירה לזו של הנהגת מפלגתו.

 

 

כדובר ידוע ופעיל בזירה הגלובלית, הינו הקול העולה למען תנועה חדשנית לעבר לאומיות בקרב דור הישראלים המגיעים כיום לשלטון. בספרו החדש דנון לוקח עמדה נועזת ובלתי מתפשרת אל מול התקפות מצד מדינות שונות במזרח התיכון כנגד ריבונותה של ישראל, בזמן שארה"ב שולחת אותות מעורבים של תמיכה, לשם קידום מטרותיה באזור.

 

 

דנון מנתח את הצעדים השגויים והפניות הלא נכונות שהממשלות בישראל ביצעו בעבר, לשם ריצוי ארה"ב והימנעות מפגיעה בשכנותיה במזרח התיכון, וזאת במקום לשים את טובת האומה הישראלית בראש סדר עדיפויותיהם. בלהט מחשמל, הוא מתמודד עם האתגרים העומדים בפני ישראל כיום, הנדרשים כדי לתקן את מה שהוא רואה כתוצאה של שנים של הסכמה שבשתיקה למדיניות אמריקנית. דנון סבור כי  "לחץ אמריקאי על ישראל פוגע בישראל ולא יעשה דבר כדי לקדם את השלום."

 

ניתן לרכוש את הספר כעת!

Amazon Barnes & Noble Indie Bound



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין לפרס: "אסור לאמץ את דו"ח שמגר בחקיקה"

אריק זיו ויזר

הגם את חוטובלי ?

אריק זיו ויזר

דנון מתנגד לממשלת האחדות

אלי חזן

ח"כ לימור לבנת בתגובה לתוצאות הפריימריז בקדימה:

אריק זיו ויזר

ח"כ אקוניס במודיעין : להסיר הכובע בפני ראש הממשלה נתניהו

אריק זיו ויזר

דנון : "מי שרוצה יכול לעזוב"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן