20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

ספירת העומר בליכוד

במכללת אריאל לומד פעיל ליכוד צעיר ואקטיבי המקדיש חלק ניכר מזמנו לכתיבה לאומית וליכודית אך מוצא זמן בין שלל עיסוקיו לקחת חלק בפעילויות אקטיביות בתנועה

 

 

עומר דוסטרי הוא רווק בן 25 שגר בראשון לציון. את שירותו הצבאי עשה ביחידת המעברים במשטרה הצבאית. כיום הוא לומד במרכז האוניברסיטאי באריאל כסטודנט לתואר ראשון, שנה ב'. בין לבין הוא עובד כבר כשנתיים כנציג מכירות בסגמנט העסקי ב"סלקום ישראל", אך מוצא זמן לפעילות פובליציסטית : כבר שנה וחצי שהוא פרשן ספורט באתר האוהדים של מכבי חיפה (www.mhfc.co.il), בו בזמן הוא כותב באתר הספורט "השישית באירופה" (www.hashishit.co.il), כותב באתר ליכודניק ובבלוג שלו: "למה לא פוליטיקה עכשיו?".


למה אתה פעיל בליכוד?

הליכוד עבורי הוא בית ומקום לגיטימי וטריוואלי. את אהבת ארץ ישראל וראיית המציאות המורכבת בעיניים מפוכחות ומפוקחות, ספגתי מגיל ינוקא. חונכתי על ברכי הלאומיות-הליברלית-הציונית-מסורתית שבה יש כבוד לממלכתיות, הן מהפן היהודי והן מהצד הציוני. אני רואה בשילוב הציונות והיהודית כערך אחד ומשלים שבלעדי מי מהצדדים, למדינה יהיה קשה ואפילו בלתי אפשרי להתקיים.

אני פעיל, מכיוון שלדעתי, בחברה בריאה, דמוקרטית ומתקדמת, יש חובה על האזרח להראות אכפתיות, עשייה, מעורבות ולהסיר כל חשש מאדישות. כמו שהמדינה מגנה על האזרח, כך האזרח מחויב להגן על המדינה.
אני רואה את עצמי בעתיד כחלק מרכזי מהעשייה ואין לי צל צילו של ספק במטרה שהצבתי לעצמי מגיל צעיר – להגיע ללב ליבה של העשייה הציבורית-לאומית, לכנסת ישראל ומשם השמיים הם הגבול.
דרך עשייה זו, אני מעוניין לחתור להישגים אזרחיים ומדיניים, הן בזירה הפנימית והן בזירה החיצונית. תרומת העשייה למדינה היא ערך עליון אצלי ואני מחויב לה.

מה המעשים שלך במסגרת הפעילות? 

 

במסגרת חברותי בליכוד, אני קודם כל רואה עצמי בתור שגריר לאומי בכל מקום שבו אני נמצא. בין אם מדובר ברשתות החברתיות, במפגשים חברתיים או בחוגים שונים ואחרים.
כמו כן, אני משתדל להגיע לכל אירוע של צעירי הליכוד וכנסים אחרים, להראות נוכחות ולהיות מעורב חברתית-פוליטית. בנוסף, אני פעיל בתא המשויך לליכוד במרכז האוניברסיטאי באריאל ומכהן כדובר התא.
לצד אלו, אני מפעיל בלוג שנקרא "למה לא פוליטיקה עכשיו" ושם אני שוטח את דעותיי ופרשנותי דרך מאמרי דעה, בכל הנוגע ליחסים הבינלאומיים, שינויים גלובליים, ניתוח מדיניות חוץ וביטחון, כמו גם התייחסות למערכת הפוליטית בישראל.
יחד עם זאת, אני מתמקד בבלוג גם על חשיפת סילופים ושקרים בתקשורת הישראלית, בכל הקישור לסיקור סקטור המתיישבים, חרדים ובכלל זה, כל מי שסומן כמטרה ויעד בידי התקשורת בישראל בשנים האחרונות, שזה כמעט כל מה שקשור לימין או לחובשי הכיפות.

 

מדוע אתה תומך במנהיגותו של נתניהו? 

בסופו של דבר, בחשיבה מושכלת ורציונלית ולאור האתגרים הגיאופוליטיים, הכלכליים, המדיניים והביטחוניים, שבפניהם עומדת מדינת ישראל, הגעתי למסקנה שיש לתמוך בראש הממשלה, בנימין נתניהו. עם כל הכבוד למגרון (בטוחני שמגרון לא תהרס בסופו של דבר והאמת תנצח) ויש כבוד – נתניהו מחויב לאזן בין האידיאולוגיה הלאומית שלו ושלנו, לבין שיקולים אסטרטגיים גלובליים ורחבי היקף. במקרה זה, מגרון היא כמובן רק המשל. הנמשל הוא, הטענות לנתניהו בדבר הקפאת התיישבויות (שהייתה מהלך אסטרטגי גאוני) ופגיעה נקודתי בקטנות שבהן.
מראית עין של רצון להקמת מדינה פלסטינאית (הסכסוך לא נועד לפיתרון, אלא לניהול נכון) וכן, הריסת מאחזים קטנים ולא חוקיים (כל עוד אכן מדובר באדמות שיושבות על בעלות פרטית), הכרחית ונדרשת על מנת לקדם את האינטרסים הלאומיים – היותר בוערים –  של מדינת ישראל, וזאת מול ובתיאום השותפות הטבעיות שלנו בעולם.
כשבוחנים את מצאי "המנהיגים הפוטנציאליים" של מדינת ישראל, ניתן לראות, בנקל, שאין אפילו קצה של רמז למחליף ראוי שיכול להיכנס לנעליו הגדולות של ראש הממשלה. נתניהו, מומחה ביטחון, כלכלה, דיפלומטיה ומדינאות, אדם רהוט, משכיל ובעל שליטה אבסולוטית בשפה השלטת בעולם (אנגלית), לצד היכולות הרטוריות המדהימות שלו, הוא ללא ספק האדם המתאים ביותר להצעיד את מדינת ישראל קדימה, תוך עמידה ביעדים שמציבה לעצמה הממשלה, בד בבד עם עמידה מול האתגרים הכי קשים שניצבים בפני מדינת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תל חי הפכה למורשת של צעירי הליכוד

אלי חזן

מפגש פורומים מרשים של צעירי וחברי הליכוד

אריק זיו ויזר

הצעירים הם חלק בלתי נפרד ממטה ההסברה

אריק זיו ויזר

חוטובלי נענתה לקריאת הצעירים

אלי חזן

נוער הליכוד בירושלים יצא לדרך מחודשת

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד חיפה- דיון חברתי באווירה צעירה

אלי חזן
דילוג לתוכן