30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סער: לא א"י נגמרה אלא ממשלת אולמרט הכושלת / מאת: זאב בן-יוסף

"לא ארץ ישראל השלמה נגמרה, כפי שטוען אולמרט, אלא הקדנציה הכושלת שלו היא שנגמרה, ברוך ה' " – כך הכריז יו"ר סיעת הליכוד ח"כ גדעון סער באולם מלא על גדותיו בו הורמה כוסית לקראת ראש השנה תשס"ט. באולם נכחו בין השאר – ח"כ סילבן שלום, יו"ר המזכירות ח"כ ישראל כץ, יו"ר הליכוד העולמי דני דנון, ח"כ יובל שטייניץ, ח"כ מיקי איתן, מנכ"ל הליכוד גדי אריאלי, חברות הכנסת לשעבר – לאה נס וגילה גמליאל. ח"כ סער אמר עוד כי למרות הכרזתו של אולמרט בישיבת הממשלה, ארץ ישראל תישאר תמיד מרכז חלומם של היהודים שימשיכו לחלום ולהתיישב בה לדורי דורות. אוסלו וההתנתקות, הדגיש סער, הוכיחו לנו בבירור שנסיגות רק מרחיקות את השלום ופוגעות בביטחון. "הבטיחו לנו שטחים תמורת שלום", אמר יו"ר סיעת הליכוד, "וקיבלנו טילים תמורת שטחים. אנו נאבקנו תמיד להגשים את דרכו של מנחם בגין ז"ל, וברור לנו שאם תהיה פגיעה כלשהי בתושבי יש"ע, משמעותה תהיה פגיעה בתושבי השפלה כולם."
ח"כ סער גילה שהגיע אליו מידע ממקורות מדיניים שממשלת קדימה ויתרה למעשה על כל שטחי יהודה ושומרון, על חלקים מירושלים הכוללים אפילו את האגן הקדוש, ואף הסכימה להעברת אלפי ערבים לתוך מדינת ישראל. כתוצאה מכך, הבהיר סער, ייאלץ כל ראש ממשלה בעתיד להתמודד עם מרחב מו"מ מצומצם יותר ועם לחצים כבדים הרבה יותר. "אנו לא נכבד הסכמים כאלה", הכריז יו"ר סיעת הליכוד. "היום נבחרה בקדימה המחליפה למחליף. מחליפה של מחליף לא יכולה להיבחר כראש ממשלה. בבחירות הבאות תובס קדימה ותוכה קשות. הליכוד לא יצטרף לממשלה הכושלת הזו שמורכבת מרסיסי אינטרסנטים ללא כל דרך ובלי מכנה משותף. לנו יש דרך שהוכיחה עצמה מזה עשרות שנים. להם אין מי שיוכל להנהיג את המדינה, בעוד שלנו יש מנהיג שהוא ראש ממשלה בעבר וראש ממשלה לעתיד. אם נהיה עקביים בדרכנו, ייתן העם בנו את אמונו".
גדעון סער ציין שלא הייתה בכנסת אף סיעה שחוקקה כל כך הרבה חוקים בקדנציה הנוכחית, ובראשם חוקים חברתיים שנועדו להקל על האזרח והציג שורת חוקים מרשימים שיזם. יצויין שח"כ סער הינו אלוף יוזמות החקיקה בכנסת ובראשן החקיקה החברתית.

באירוע קיבלו את רשות הדיבור גם ראש עיריית אריאל רון נחמן, וח"כ סילבן שלום. הינחה את הערב מר איקי כהן, מי שמלווה את ח"כ גדעון סער שנים רבות. 

לנאום המלא של ח"כ סער לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צוות התגובות של הליכוד יעמוד ח"כ אופיר אקוניס,חוטובלי,ורגב

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בהרצליה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

השר כחלון בכיוון המחנה החרדי בליכוד

אלי חזן

ח"כ אקוניס בשבת תרבות ברעננה: "לא נאפשר חמאסטן שנייה!"

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד חיפה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

הבחירות בסניפים -מבחן התוצאה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן