16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

סער : "כל העם יהיה עם ראש הממשלה "

ביום חמישי (15.9) השתתפו למעלה 1000 משתתפים ועשרות ראשי רשויות בכנס הסברה והרמת כוסית לרגל השנה החדשה של שר החינוך וחבר הקבינט המדיני- ביטחוני, גדעון סער

השר סער בירך את רה"מ על החלטתו לצאת לעצרת האו"ם בניו יורק להציג את עמדת ישראל ואמר: "אין מי שיכול להציג את העמדות שלנו ולשמור על האינטרסים החיוניים של ישראל יותר טוב מראש הממשלה, בנימין נתניהו. כל העם יהיה איתך".

השר סער אמר כי איננו מצפים לשיפוט הוגן באו"ם "אנחנו יודעים שזו אותה עצרת שהחליטה להשוות בין הציונות לגזענות"

 

השר סער אמר:"אנו נמצאים מול מהלך פלסטיני חד צדדי, שמטרתו לעקוף את הדרך היחידה שיכולה להביא לפיתרון סכסוכים. במשך שנתיים וחצי הרשות הפלסטינית מסרבת לחדש את המו"מ ומנסה לבנאם את הסכסוך- בזה לא אשמה ממשלת ישראל. הפלסטינים הם סרבנים של השלום. הפלסטינים לא רוצים מדינה כדי לסיים את הסכסוך- הם רוצים מדינה כדי להמשיך את הסכסוך בתנאים יותר טובים מבחינתם"

 

עוד אמר השר סער:"נאמר לחברינו באופוזיציה- תלמדו מהשגיאות של עצמכם ותתייצבו מאחורי העמדה הישראלית- כי אתם יודעים מי אשם שאין שיחות מדיניות, אתם יודעים מי אשם שאין משא ומתן, אתם יודעים מה הסכנה של המהלך הפלסטיני הזה לגבי כל ממשלה ישראלית בלי קשר לעמדות שלה. נדרוש מהאופוזיציה לגלות אחריות לאומית, לגלות אחדות, להתייצב כולנו ביחד מול אלה שמנסים לפגוע בישראל בזירה הבינלאומית".

והוסיף "אם נזכור מה האינטרסים הלאומיים האמיתיים שלנו- לא נקריב את הדברים החשובים ביותר בשביל לקבל כמה דקות של יחסי ציבור טובים. יחסי ציבור הם דברים חולפים ואחר כך אנחנו צריכים להישאר עם התוצאות"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין מכווין את דרך המחאה

אריק זיו ויזר

ענקית התעופה 'לוקהיד מרטין' חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מדינת ישראל

אריאל אילוז

קרא: טובות הנאה תמורת הקפאה, חצופה ומעליבה

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא חושף: סוריה מייצאת מים לישראל

אריק זיו ויזר

יעלון ריענן את רעננה

אריק זיו ויזר

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן