19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

סער וארדן נחלו תבוסה מוחצת. דנון ואלקין הם הדור הבא בליכוד

השר ישראל כץ ניצח בבחירות ליו”ר מזכירות הליכוד. דנון הוא יו”ר המרכז, אלקין הוא יו”ר הלשכה ושי גלילי הוא מבקר הפנים 

ועדת הבדיקה לכישלון הליכוד בבחירות 2013 החלה רוקמת עור וגידים. זאת לאחר שהשר ישראל כץ ניצח בבחירות ליו”ר מזכירות הליכוד את מירי רגב, המועמדת של השרים סער וארדן. על פי דיווח ראשוני עולה כי כץ ניצח בהפרש שנע בין 20 ל – 30 אחוזים. לפיכך, על פי המאבק המכוער שנוהל מעל גלי התקשורת הרי שמזכירות הליכוד תבדוק את התנהלות התנועה בבחירות האחרונות ואת התנהלות העומדים בראש הקמפיין. 

 

ארדן וסער, סער וארדן – ממש צמד חמד עזריאל וגבריאל – הצליחו להפסיד למעשה שוב למרות שהם השקיעו מאמץ רב במועמדת שלהם. השר כץ נראה שבע רצון. סיפורו יכול בנקל לשקף את משל האפיפיור ופוטין : תומך של פוטין הגיע אליו ואמר לו שלאפיפיור יש מיליארדי מאמינים. פוטין שאל בתגובה : וכמה גייסות יש לו ? שהרי עם גייסות אפשר לכבוש בחירות.

 

סגן שר הביטחון דני דנון ניצח כצפוי את מיכאל פואה בבחירות ליו”ר המרכז ולמעשה הוא הופך לאחד הפוליטיקאים החזקים בליכוד. סגן שר החוץ זאב אלקין ניצח את מועמד הליכוד במחוז גליל ועמקים – שוקי אוחנה והוא יהיה יו”ר לשכת הליכוד. 

הערב נראו מספר תומכים של אלקין כאשר הם מביעים מרירות רבה לאחר שראו כי השר גלעד ארדן מסייע לשוקי אוחנה. הם הבטיחו לבוא איתו חשבון. 

 

עו”ד שי גלילי הוא מבקר הפנים הבא של הליכוד ודומה שבכל הסחי הליכודי הבחירה של גלילי היא הדבר הטהור היחידי. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פניה למנכ”ל הליכוד,לקיום יום עיון לחברי סיעת הליכוד במכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

אלקין יוזם חוק נגד החרם על תוצרת יו”ש

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף גדרה

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף דימונה

אריק זיו ויזר

מכתבו של גרטל למשה כחלון

אריק זיו ויזר

שקיפות ודמוקרטיה – יסודות ההצלחה /מאת:שלמה מדמון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן