18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

סער הורס את הליכוד מבפנים

פריימריז הם דבר בריא וראוי לתנועה. כאשר אחד המתמודדים מאמץ את שפת השמאל והדיקציה שלו במלואה, מתברר גם שהוא מגיע מהפרקליטות ומייצג את השמאלנים בתקשורת זה כבר לא ירי בנגמ”ש אלא פיצוץ הנגמ”ש. הצבעה לסער משמעה הרס הימין

 

זה שסער היה עמוק בפרקליטות כאשר זאת רדפה אנשי ימין – אנחנו יודעים. כאשר תדרך נגד נתניהו ונגד אנשי ליכוד גם זה  מוכר. זה שהוא בז לליכודניקים שרבים מהם שוכחים זאת – זה חבל. זה שחבריו הקרובים רחוקים מאיתנו עד מאוד זה כבר עניין אישי אבל זה שסער מנסה לפרק את הגוש מבפנים – זה כבר יותר מדי.

חייבים לקרוא את הראיון שלו ושל אשתו (מצביעת מר”צ שבאבחה הפכה ל”מצביעת ליכוד כל חייה”) כדי להבין עד כמה הוא מנסה לפורר אותנו מבפנים. יש שיקראו לכך גייס חמישי. למרות זאת חשוב לזכור :

יש הרבה שטוענים לכתר אחרי עידן נתניהו. מי אמר שסער מוביל? זה עוד ניחא. עובדה היא שסער משמיץ את הליכוד ומציג את הליכודניקים כברברים בדיוק כמו שהשמאל עושה. לכן כל זה מוביל למסקנה שסער מפלג את הליכוד מבפנים בכוונה.

קריאה של הראיון מובילה לתובנות ולשאלות נוספות :

איך הוא בטוח שנתניהו לא ירכיב ממשלות? שימו לב למילים שבחר : הוא לא אומר “נתניהו יפסיד בפריימריס”, אלא “לא ירכיב ממשלות”. נשמע שמישהו בפרקליטות אמר לו? דינה זילבר חברתו הטובה שפעל לבחירתה? היועמ”ש הבטיח לו? כלומר, סער מסכים עם המצב שהפקידים רומסים את הדמוקרטיה. מסכים עם ההפיכה השלטונית. וכנראה גם חלק ממנה.
בראיון הוא מזכיר את משפחת ראש הממשלה. איזה עלוב שהוא מנסה לגרור את המשפחה של רה”מ לזירה. אחרי שהוא בוכה כל היום כשמדברים על המשפחה שלו או על פרשיותיו….
מרתק לראות שהוא שוב משתמש בשפה של השמאל על “הסתה מבלפור”. זה המתאבן של מי שרוצה להיות ראש ממשלה מטעם הליכוד?
מה שנולד בפרקליטות, מתחתן עם התקשורת, ומדבר כמו השמאל נגד הליכוד- לא יכול אי פעם להיות ראש הממשלה מטעם הליכוד.

 

סער חייב להיות חסום בליכוד. וכל אלו שהלכו איתו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מאחל מזל טוב למשפחת מיכאלי לרגל בר המצווה של הבן

ליכודניק

בקעת הירדן – גבול הביטחון המזרחי של ישראל

אריק זיו ויזר

שרת החוץ שמתחרה באווילות של לבני

תמיר הר-פז

שימו לב לדדוש

עינר אביב

מרחב ציבורי? באמת?

אריק זיו ויזר

לזכור את ברוך מזרחי ז”ל

עינר אביב
דילוג לתוכן