26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

סניף רעננה: "ברכות לפרו' שמחון על ניצחונו במחוז"

בסניף הליכוד ברעננה מברכים על זכיית פרו' שמחון במחוז שרון-שומרון ברשימת הליכוד


 

בפריימריז שהתקיימו השבוע גבר פרופסור אבי שמחון על יריביו במחוז שרון-שומרון וזכה בנציגות המחוז ברשימת הליכוד.

 

בסניף רעננה השמחה הייתה גדולה וכך מסר אייל דותן לליכודניק: "אמנם, מקומו של פרופסור שמחון הוא לכאורה בלתי ריאלי אולם אתם יודעים למי ניתנה הנבואה. לכן חשוב מאוד שהליכוד יזכה במספר מנדטים רב ככל שניתן, כדי שנזכה לראות גם את פרופסור שמחון מכהן בכנסת ה-19".

 

אילן כהן, חבר מועצת העיר מטעם הליכוד, בירך אף הוא את המנצח: "פרופסור שמחון מייצג את הציבור האקדמאי שרוצה לתרום לחברה ולציבוריות הישראלית וחשוב שאיש כמותו יהיה נציג בכנסת ישראל.

 

אילן כהן הוסיף : " אני שמח שפרופסור אבי שמחון, תושב הישוב קדימה בשרון, זכה בתמיכה רבה של מחוז שרון-שומרון ואני תקווה שיוכל לפעול בכנסת ה-19. אנשים כמו פרופסור שמחון שהוא מרצה בכיר בעל שם עולמי לכלכלה והיה יועצו של שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, ראוי להערכה ולהוקרה על שנכנס למי הפוליטיקה הישראלית ורוצה לתרום זמן איכות לטובת הציבור הישראלי. הוא אישיות מיוחדת בעלת צביון שיוכל לסייע לליכוד בענייני כלכלה וחברה".

 

ליכודניק שולח ברכות לפרופסור שמחון, ומכריז שזו אכן גאווה למחנה הלאומי שפרופסור שמחון הוא אחד מבניו. ולוואי והלוואי שהליכוד ביתנו ינצח בגדול בבחירות הקרובות ושפרופסור שמחון יפעל במסגרת הסיעה בכנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר איתן: "מקבל את הדין"

אלי חזן

השר דיכטר נגד לבני: "שתפסיק להתהדר בנוצות השירות במוסד"

אלי חזן

הנחילים מקדימה : עכשיו אבי דיכטר בדרכו לליכוד

אלי חזן

סערה בדף הפייסבוק של נועם שליט בגלל הפוסט של עו"ד יוסי פוקס

אלי חזן

טאובר: "לדחות את הפריימריז, לא ראוי לעסוק בבחירות כשחיילינו בחזית"

אלי חזן

על עמיחי גרינולד מועמד הליכוד במחוז דן: רהוט, דעתן, איש חינוך, נאמן הארץ.

אלי חזן
דילוג לתוכן