40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

סניף כפר סבא הרים כוסית עם איש השנה של ליכודניק,השר כחלון

גם בסניף הליכוד בכפר סבא השר כחלון מוערך על ידי חברי הליכוד

סניף הליכוד בכפר סבא אירח את איש השנה של ליכודניק,שר התקשורת משה כחלון לכנס הרמת הכוסית בפרוס עלינו השנה החדשה.

עשרות חברים ופעילי ליכוד מרכזיים מילאו את הסניף המקומי מקיר לקיר ובהחלט ניתן היה להבחין כי איש השנה של ליכודניק מוערך ואהוב ביותר גם בשטח.

 

יו”ר הסניף ומ”מ ראש עירית כפר סבא ,אורן כהן ,הנחה את האירוע והציג בקצרה חלק מפעילותו הענפה במסגרת מועצת העיר ואיחל לשר כחלון ולחברים שנה טובה ומוצלחת. יו”ר הנהלת הסניף אבי קדוש בירך את הקהל ואת השר כחלון בצרור ברכות לרגל השנה החדשה וסיפר מעט על הכרות רבת שנים עם השר משה כחלון, השר אישר וחיזק את דבריו של קדוש וכינה אותו חברי היקר.

 

לילך דרשר,פעילת ליכוד מרכזית ומועמדת לכנסת ה – 19,אשר הייתה ממארגני הכנס ואשר נוכחות תומכיה וחבריה בהחלט בלטה בסניף הודתה לשר בדבריה וציינה כי השר כחלון הוא שר שבא לעבוד ולא רק בא לעבודה,קל להתחמק כך ציינה מדיון בעניינים חברתיים. “שר אחד יאמר כי היה בכנס שרים באירופה והשני יזכיר מיד את האיום האיראני בעוד השר כחלון מביט לבעיות בעיניים, מדבר עליהן ופועל ימים כלילות ע”מ לפותרן”. עוד ציינה לילך את עמידתו האיתנה של השר אל מול ענקי התקשורת הסלולארית והודתה לכבוד השר ולצוותו היקר(תוך שימת דגש על יועצו של השר,שמעון בן-דוד) על שיתוף הפעולה והיחס להם זוכים פעילי הליכוד עת פונים הם ללשכתו של השר כחלון.

 

בטקס נכח גם ראש עיריית כפר-סבא אשר ברך את הנוכחים והזכיר בדבריו את פרסי המצויינות בהם זכתה השנה כפר סבא והדגיש את שיתוף הפעולה הפורה עם יו”ר הסניף אורן כהן במסגרת מועצת העיר.

 

השר כחלון הודה לנוכחים וציין כי הפעילות שנעשית בסניפי הליכוד והעתודה הצומחת מתוך המפלגה היא תופעה מבורכת, ייחודית וחיונית לליכוד. השר הציג את פעילות משרד התקשורת השנה ואת יעדי המשרד בשנה הקרובה. הוא שם דגש מיוחד על נושא הגנת הצרכנים וציין כי הגנת הצרכן הוא בעיניו נושא חשוב מאין כמוהו.

 

השר ענה באדיבות ובסבלנות יוצאת דופן לשאלותיהם של החברים ולא היה חבר שלא קיבל תשובה לשאלה אשר הציג.

 

לא בכדי זכה השר כחלון להיבחר כאיש השנה של ליכודניק,כן ירבו שרים ונבחרי ציבור כמוהו.שנה טובה ומתוקה לכולם.

 

  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

​הוגשה הצעה לתקצב את סניפי התנועה ברחבי הארץ

אלי חזן

ארגון נשי חרות נתן יום נופש במלון השרון בהרצליה לעובדות שתחת הקאסמים

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף קרית ים

אריק זיו ויזר

להחזיר את הליכוד לליכודניקים

אלי חזן

איוב קרא מתמודד לוועדת החוקה

אלי חזן

דנון נעתר לבקשת נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן