20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סיעת הליכוד ברעננה למען תושבי העיר

סניף הליכוד ברעננה פנה השבוע במכתבי בקשה להקים נציגויות של משרד הפנים והתחבורה בעיר

 

סיעת הליכוד ברעננה, בראשות חבר המועצה אילן כהן, שיגרה מכתבי בקשה לשרי התחבורה והפנים. במכתבם באו בשם למעלה מ-85,000 תושבי רעננה ודרשו להקים שלוחות של משרדי הפנים והתחבורה.

 

רעננה, עיר ואם בישראל, גם בהיותה עיר של למעלה מ-85,000 נפש בכל זאת אין לה נציגויות של משרד הפנים והתחבורה. משרדים אלה נדרשים לחיי היומיום של התושבים, ובהעדר נציגות בעיר נאלצים תושבי העיר לכתת רגלם ולהצפין עד לנתניה כדי לקבל שירותי פנים ותחבורה.

 

משך שנים לא היה מי שירים את הכפפה, עד שבאו חברי סיעת הליכוד בעיר ששינסו מותניהם ופנו במכתבים לשרים הרלבנטיים. עוד קודם לכן, תיאמה קבוצת חברי הליכוד בראשות חובר המועצה אילן כהן, עם הנהלת קניון רננים וזו נעתרה לאפשרות להקים בשטח הקניון את נציגויות המשרדים.

 

חבר המועצה אילן כהן אמר לליכודניק: “אין לקבל את העובדה שתושבי רעננה נאלצים לכתת רגליהם עד לנתניה כדי לקבל שירותים ציבורים ולכן ראוי שבעיר רעננה שמונה מעל 86000 אזרחים יקבלו שירות נאות ונגיש לביתם. אני סבור שפנייה ברוח זו לשני השרים,אלי ישי וישראל כץ עשויה לפתור את הבעיה כי ביכולתם לאשר הקמת שתי שלוחות בקניון רננים ברעננה”.

 

סניף רעננה הוא דוגמא ומופת למפעלות הליכוד למען הקהילה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

69 שנים לפטירתו של ז’בוטינסקי /מאת דודו חיים

אריק זיו ויזר

נס הליכוד בגאון והדר /קטי שטרית

אריק זיו ויזר

סניף כפר סבא הופך להיות מאוד מרכזי

אריק זיו ויזר

ישראל כ”ץ : מי שבנה על הריסות אחרים, שיצפה לפגיעה

אריק זיו ויזר

החלולה – מאת שוש לוי טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

דברי ראש הממשלה בטקס בגבעת-התחמושת ערב יום הזיכרון לחללי צה”ל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן