21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

סיעת הליכוד נטלה חלק בכינוס השדולה למען ארץ ישראל בכנסת

 

נציג סיעת הליכוד נטל חלק בכינוס השדולה למען ארץ ישראל בכנסת, בראשותו של יריב לוין.

סיעת הליכוד ברעננה שיגרה נציג מטעמה לכינוס השדולה למען ההתיישבות בארץ ישראל, שהתקיים בכנסת ישראל, בראשותו של ח”כ יריב לוין, יו”ר הקואליציה מטעם סיעת הליכוד.

הכינוס התקיים בכנסת בירושלים בהשתתפות חברי כנסת מטעם סיעות הבית, כולל מטעם סיעות “יש עתיד”, פנינה טמנו-שאטה וח”כ דב ליפמן.

את הכינוס פתח יו”ר הכנסת,יולי אדלשטיין שציין כי חיזוקה של ההתיישבות ביהודה ושומרון היא משימה לאומית שיש לקדמה בכל הכוח ולהגדיל את מספר האזרחים המתגוררים ביהודה ושומרון.

אייל דותן – חבר צוות התגובות של הליכוד ויועצו של מר איוב קרא,לשעבר סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, אמר שחשוב לשמור על ההתיישבות ביהודה ושומרון ולא לאפשר קיומה של הקפאה נוספת ביהודה ושומרון כפי שהיה בקדנציה הקודמת של ממשלת נתניהו.
לדבריו: “בקדנציה הקודמת של בנימין נתניהו הייתה הקפאה בת עשרה חודשים בניסיון להביא את הפלשתינים לשולחן המו”מ המדיני, אך כל הניסיונות הללו כשלו. במהלך עשרת החודשים של ההקפאה, בחרו הפלשתינים להתעלם ממנה ולא הסכימו לבוא למו”מ מדיני עם ממשלת ישראל.

אין שום מקום להקפאה נוספת בשנת 2013 שכן יו”ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, אינו חפץ בקיומו של מו”מ מדיני ומערים קשיים בלתי נסבלים על ממשלת ישראל בניסיון לתעתע את העולם”.

דותן הוסיף ואמר כי “ההתיישבות ביהודה ושומרון היא החשובה ביותר לעתידנו בארץ ישראל. כל מסירת חבלי מולדת והקמת מדינה פלשתינית תביא טרור וגם את
זה חווינו בעבר באוטובוסים מתפוצצים ברחובות הערים והלחימה מול הפלשתינים עלתה לנו בקורבנות רבים. חשוב שנשמר את כוחנו מול ההתעקשות הפלשתינית לאי קיום מו”מ מדיני ונגדיל משמעותית את האוכלוסייה ביהודה ושומרון וגם בירושלים”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ סטרוק מגיבה לליכודניק

אלי חזן

השר גלעד ארדן במענה לאי אמון

אריק זיו ויזר

בדרך לפוליטיקה ? ינון מגל ויותם זמרי

אלי חזן

יו”ר הכנסת מברך על החלטת בג”ץ

אריק זיו ויזר

דנון : צה”ל כשל בטפול באתיופים”

אריק זיו ויזר

שיחת הטלפון המרגשת ליו”ר הכנסת

אלי חזן
דילוג לתוכן