40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

סיעת הליכוד: מתנגדים,מתנדנדים ותומכים בנתניהו

חברי הכנסת של הליכוד נקראו לשיחת עדכון אצל נתניהו. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי הקפאת הבנייה בהתנחלויות היא צעד חד פעמי ולזמן קצוב שנועד להגן על האינטרסים של מדינת ישראל. את הדברים אמר נתניהו במהלך פגישה עם חברי כנסת מהליכוד שהתקיימה בלשכתו.
במהלך השיחה התברר כי יש לנתניהו חזית המורכבת מדנון, לוין וחוטובלי. 
חוטובלי חבטה בנתניהו ובסיעת הליכוד על ההקפאה. מנגד, עומד ח”כ כרמל שאמה שתומך בנתניהו. ח”כ שאמה טען שאם בגין ויעלון תומכים אז גם אנחנו צריכים לתמוך. שאמה הוסיף ואמר : “במידה והייתי רואה את הרב עובדיה אוכל סטייק בברלין הייתי בודק אם זה כשר”.
בשיחה עם רוב חברי הכנסת מתברר כי הם נגד המהלך אך אינם חושבים שזהו הזמן למאבק  שיוביל להפלת ממשלה. 
ח”כ ציון פיניאן הזכיר לחברים כי לפני עשרה חודשים הייתה לסיעה רק 12 חברי כנסת. פיניאן שאל  : האם אנחנו רוצים את ציפי לבני? אצל ציפי לא תהייה הקפאה אלא עקירה. 

אופיר אקוניס טען כי הוא תומך בהתיישבות והציע כי הממשלה תיתן סל הטבות למתיישבים המוקפאים.
אין ספק כי זו המפה החדשה המסתמנת בליכוד :  חזית המתנגדים להקפאה-  דנון,לוין וחוטובלי. ממול ח”כ כרמל שאמה תומך בראש הממשלה והשאר מצטרפים לאסכולת שרי הליכוד שהם פחות או יותר “מתנגדים בשיחות, מתנדנדים במפגשים ותומכים בפועל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“זר לא יבין עד כמה נטועה ירושלים עמוק בלבותינו”

אלי חזן

“אסור שהדסה תיסגר”

אלי חזן

מדוע השר דרעי לצדו של המבוקש עזמי בשארה?

אריאל אילוז

ח”כ לימור לבנת בתגובה להצטרפותו של האלוף במיל עוזי דיין לליכוד:

אריק זיו ויזר

שאמה יזם דיון מהיר על לפיד

אריק זיו ויזר

לוין וחסון לא מגישים את הלחי השנייה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן