19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

סיעת הליכוד ברעננה מבקשת להנציח את נתניהו האב בעיר

סיעת הליכוד ברעננה בראשותו של מר אילן כהן החליטה לבקש מראש עיריית רעננה,נחום חופרי,הצעת החלטה לקרוא שם רחוב ברעננה על שמו של בן ציון נתניהו ז”ל,אביו של רה”מ, בנימין נתניהו,שהלך לעולמו לפני עשרה ימים.

 

בנימוקים לבקשה כותב אילן כהן כי פרופסור בן ציון נתניהו ז”ל היה אדם דעתן שהשפיע רבות על החינוך והתרבות בישראל.

פרופסור נתניהו ז”ל היה מזכירו האישי של זאב זבוטינסקי ז”ל ולאחר מכן שקד רבות בתחום המחקר העברי והתנ”ך והוציא לאור כתבים פרי עטו שזכו להצלחה רבה במדינות אירופה וארה”ב. עוד מוסיף אילן כהן :” לצערי הרב,המדינה שכחה להעני לפרופסור נתניהו ז”ל את פרס ישראל אבל אני חושב שזה יהיה לזכרו אם ברעננה יהיה רחוב על שמו של אדם שהיה מעמודי התווך של מדינת ישראל בהקמתה בשנת1948  וכאב שכול לבנו,יוני נתניהו ז”ל,שהיה סגן אלוף בצה”ל.פרופסור נתניהו ז”ל לקח מאוד קשה את מותו של בנו יוני נתניהו ז”ל במסגרת שירותו בצה”ל ואנו כחברה מחוייבים לזכור את פרופסור נתניהו ז”ל בכל דרך אפשרית”.

יש לציין כי החלטת סיעת הליכוד מחייבת את הסכמתה של וועדת השמות בעירייה בראשותו של עו”ד איתן גינזבורג. לאחר שההחלטה תאושר הנושא יקבל גושפנקא בקרב מקבלי ההחלטות וראש הממשלה,בנימין נתניהו,יוזמן לטקס הצנוע בעיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בני בגין בכנס בחירות בפתח תקווה

אריק זיו ויזר

רוברט סיבוני נציג הליכוד באילת/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

רעננה : רחלי בן ארי-סקעת החלה לעבוד

אלי חזן

משולחן סיעת הליכוד ברעננה

אלי חזן

לימור לבנת בסיור עם יעקב חרש

אריק זיו ויזר

אורן כהן מתנגד להעלאת מיסים בכפר סבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן