20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

סילבן שלום מחזק את ביבי לקראת נסיעתו לאו”ם

דברי העידוד נאמרו בטקס הרמת כוסית של השר סילבן שלום, השר יוסי פלד, סגן השר איוב קרא והח”כים זאב אלקין ויריב לוין

“אנו שולחים מכאן כולנו ברכת הדרך לראש הממשלה לעמוד איתן על המשנה והאידיאולוגיות והעקרונות של הליכוד, ומחזקים אותו מכאן” כך קרא המישנה לראש הממשלה סילבן שלום בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. “על ראש הממשלה לדעת שבנאומו באו”ם הוא מייצג את הרוב של עם ישראל, שדורש לעמוד על שלמות הארץ ועל האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל”.

 

המשנה לראש הממשלה התייחס גם למחאה החברתית ואמר שלמרות האלמנטים הפוליטיים נגד הליכוד “יש במחאה מסר שאומר שחוסן לאומי איננו רק חוסן בטחוני אלא גם חוסן חברתי”. הוא קרא לקצץ בתקציב הביטחון לטובת נושאים חברתיים, ולקצץ גם את אורך שירות החובה בצה”ל. סילבן עצמו כיהן בעבר בתפקיד סגן שר הביטחון, ולאור ניסיונו במשרד הביטחון הוא אומר “לא כל תקציב הביטחון הולך ישירות לביטחון. יש דברים שאפשר לעשות אחרת ולהתייעל ולשנות”. אחד מהם הוא צמצום תקופת השירות.

 

ביתן 14 בגני התערוכה היה צר מלהכיל יותר מאלף ליכודניקים שהגיעו לכנס של סילבן, פלד, קרא, לוין ואלקין, וביניהם יותר מ50 ראשי ערים וראשי מועצות מקצרין ועד אילת. בכנס של סילבן השתתפו עוד  ח”כים, ביניהם יו”ר הכנסת רובי ריבלין,  מירי רגב וציפי חוטובלי וגם ח”כים לשעבר כמו אפי איתם, יחיאל חזן, אלי גבאי, ואחרים.

 

 

עוד לפני כן, ראשון הדוברים היה יו”ר הכנסת ראובן ריבלין שהדגיש, לאחר שהתקבל באהבה ובמחיאות כפים סוערות, שח”כ ערבי ישתתף במשלחת של הרשות לאו”ם.

שבח שטרן ונתן אנגלסמן הביאו לאירוע גם את שלשת הנשים שהבתים שלהן נהרסו לאחרונה על ידי השליחים של ביבי וברק. הנשים הצעירות ותינוקותיהן זכו לתשומת לב רבה ואוהדת. גם סילבן התייחס לאורחות המיוחדות שבאו לאירוע שלו ואמר “אנחנו שלחנו אותן ואת המתנחלים להתיישב בארץ. הם זרוע הביצוע שלנו בתור תנועת התיישבות. לכן אנחנו מחזקים את התושבים ועושים הכל כדי שההתיישבות תתחזק”. המתנחלים בקהל וראשי המועצות מיו”ש רשמו בקפידה את דבריו אלה, וניסו להשיג הקלטה שלהם. מן הסתם יעשו בזה שימוש הסברתי בפעם הבאה שתעלה על סדר היום הציבורי אפשרות להריסת בתים בהתנחלויות.

 

בהמשך דבריו סקר סילבן את הדגלים שהניף הליכוד בעבר, וסיים את נאומו בהתחייבות “לא לתת מנוח עד אשר נוכל לבוא עם תוכנית לאומית מקיפה שבראש התורן שלה יתנוססו 3 דגלי הליכוד: הדגל הבטחוני, הדגל ההתיישבותי, והדגל החברתי”.

 

גם אחדים מהח”כים בשולחן הכבוד נשאו ברכות ונאומים. סגן השר איוב קרא סיפר ששמע מפי נכבדים פלסטיניים התנגדות נחרצת לפניה הפלסטינית באו”ם. “אנחנו צריכים לחזק הנהגה אותנטית של פלסטינים שחושבת שזה יהיה אסון עבורם” אמר איוב. הוא חתם את דבריו בקריאה “אני אומר לארדואן שגם לישראל יש כבוד, ואיש לא יקח את מאיתנו את הכבוד שלנו”. דבריו אלה זכו לתשואות רמות במיוחד. כנראה בגלל הניסיונות של שמאלנים לפגוע בכבודו של איוב קרא ובמעמדו הציבורי.

 

ח”כ יריב לוין אמר לסילבן שלום “לא נכון שאתה לא נמצא בניו יורק ושלא משתמשים בידע ובניסיון שלך בתחום ההסברה”. סילבן השיב לו בנאומו ואמר “אין לי צורך להיות שם. נאמתי באו”ם כבר הרבה פעמים, והעברתי את ההחלטה הישראלית היחידה באו”ם לקביעת יום השואה הבינלאומי”.

את הערב הארוך והעמוס הנחה בטוב טעם אבי נעים, ראש מועצת בית אריה.

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של יהודה עמר

עינר אביב

צו השעה : ברביבאי למפכ”לות

אלי חזן

לע”מ בשירות הציבור – תפרסם תמונות ללא עלות

ראש אגף הסברה וקשרי חוץ בהרצאה לסטודנטים

Gilad Trugbild

הפרטנרים – ג’יבריל רג’וב – גירסת אמת

אריק זיו ויזר

יובל חותך את שלי

עו"ד אריאל גבאי
דילוג לתוכן