21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סילבן שלום: המדינה זקוקה למנהיגות חדשה שתאחד ולא תפלג / מאת: זאב בן-יוסף

“לעולם לא נצטרף לממשלת המשך לכישלון המוכנה למכור את ירושלים והר הבית, את הגולן ואת בקעת הירדן” – זאת הבהיר ח”כ סילבן שלום בטכס הרמת כוסית לראש השנה באולמי “רסיטל” שהיו מלאים מפה לפה בחברי הליכוד שהגיעו מקריית שמונה בצפון עד אילת בדרום. אורחי הכבוד שגדשו את שולחן הנשיאות הארוך כללו את ח”כ גדעון סער, ח”כ רובי ריבלין, ח”כ לימור ליבנת, ח”כ מיקי איתן, ח”כ יולי אידלשטיין, יו”ר הליכוד העולמי דני דנון, מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי, ראש עיריית קריית שמונה סמי מלול; החכ”ים לשעבר – איוב קרא, פנינה רוזנבלום, לאה נס, גילה גמליאל, עקיבא נוף; נכחו גם מתמודדים לכנסת כגון – טובה מעוז מתמודדת במחוז צפון,רוני שטרן מחוז השרון, מיכל כפרי מנכ”לית הקרן לעצמת ישראל, גבי אביטל, עוזי דיין, איילה שטגמן ומשה פייגלין.  
ח”כ שלום אמר כי לא רק שממשלת הכישלון גרמה לעולם לחשוב שבעיית איראן היא בעייה ישראלית ולא איום על אירופה כולה, אלא כשלה גם מול האוייב החמאסי, הלכה להסכם מטורף של הפסקת אש המאפשר לחמאס להתעצם ולהכניס טונות של אמצעי טירור. “במקום לפגוע בהם, נותנים למחבלים השואפים להשמידנו חשמל, מזון, כסף, ובשעה שחייל שלנו שבוי בידיהם כבר שנתיים – גם משחררים מאות מחבלים רוצחים. זוהי למעשה ממשלת ההמשך לכישלון מנסה לטעון שמתחילה פוליטיקה נקייה, בעוד שהזיופים שמתגלים כל יום מראים שזו אותה פוליטיקה מושחתת. במקום לבקש בחירות חדשות, לבני ממש כופה על המפלגות לתמוך בה, כי כשהיא רוצה כיסא מתברר שאין פוליטיקה נקייה”.
ח”כ סילבן שלום הבהיר שהליכוד לא יצטרף לעולם לאלה המסכימים לחזור לקווי 67′. “לנו יש אידיאולוגיה ברורה”, אמר. “הר הבית, המקום הקדוש ביותר ליהדות, לעולם לא יימסר לריבונות זרה. אנו זקוקים היום למנהיגות חדשה, כמו זו של מנחם בגין, שידע לאחד את העם ולא לפלג אותו, מנהיגות המדברת אל העם בגובה העיניים. ולמרות שקיים היום איום בטחוני חמור ומסוכן ביותר, אין אנו יכולים לשעבד עצמנו ולהתמקד בנושא הביטחוני לבדו. אנו צריכים לדאוג גם לחינוך, לרווחה, למשטרה, לתעסוקה, לבטיחות בדרכים, לצעירים. אנו צריכים מנהיגות שתדע ותבין מה העם רוצה ונעניק מסר של אחדות. נאחל לכולנו שנה טובה של התחדשות ותקווה”.

יו”ר סיעת הליכוד בכנסת ח”כ גדעון סער אמר שכאשר יכתבו יום אחד את דברי ימי הקדנציה הנוכחית הכוללת רק 12 חכ”ים, כשבכל זאת מצליח הליכוד לחזור לכוחו, לשמור על אחדותו בתנאים קשים ולשמור על אופיו ודרכו, יכתבו בוודאי על חלקו הרב של ח”כ סילבן שלום בהישגים אלה, שפעל ללא הרף כאילו הוא ח”כ צעיר השואף להוכיח עצמו ולא מדינאי ותיק עתיר הישגים וניסיון מדיני וציבורי עשיר.
ח”כ סער תקף את ציפי לבני שהבטיחה פוליטיקה אחרת בעוד שהיא מקעקעת התחייבויות תמורת צרכים פוליטיים, והכול משום שהיא פוחדת מבחירות, והיא יודעת מדוע, כי בבחירות קדימה תובס ותהפוך לגורם בלתי משמעותי. “אבל”, הבהיר סער – “אחרי כל התמרונים, בסוף יש קלפי, ואם נשמור על אחדותנו אנו ננצח,וזה מה שחשוב למען המדינה, למען ביטחונה, למען ירושלים”.

ח”כ רובלין אמר כי שם המשחק היום הוא – סבלנות, למרות שקשה להיות סבלנים, אבל רק כך נצליח להגיע לניצחון.
כן נשאו דברים ובירכו – ח”כ יולי אדלשטיין, ראש עיריית קריית שמונה סמי מלול והח”כ לשעבר גילה גמליאל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אילן כהן שב לפעילות פוליטית

אריק זיו ויזר

להציל את פולארד מאת: אפי להב

אריק זיו ויזר

אנרכיסטים משתלטים על הליכוד

אריק זיו ויזר

יעקב חרש מועמד הליכוד בחולון

אריק זיו ויזר

גניש : פעיל חברתי לדוגמה

איציק דדוש

ח”כ ישראל כץ חבר אמיתי/מאת:דוד אמיתי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן