34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

סילבן הבטיח 20 כיתות חכמות בבתי הספר בעפולה.

בפגישה של סגן ראש העיר, ראובן יוקלר וחבר המועצה יוסי לוי, עם השר לפיתוח הנגב והגליל אישר האחרון תקציב להקמתן של 20 כיתות חכמות בבתי הספר בעפולה. כמו כן הבטיח השר להקים מגרש ספורט רב-תכליתי. פגישת עבודה מוצלחת התקיימה השבוע בין המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב הגליל-סילבן שלום ובין סגן ראש עיריית עפולה- ראובן יוקלר וחבר המועצה יוסי לוי. במהלך הפגישה בה נכח גם פעיל הליכוד חנן אסולין, העלה יוקלר דרישות שונות במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בין משרדו של השר ובין העיר עפולה. בעקבות הדברים הבטיח השר שלום תקציב להקמת 20 כיתות חכמות שיוקמו בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים ובהן יוצבו לוחות חכמים באמצעותם יוכלו התלמידים להתחבר אל הלוח, ללמוד דרכו וללמד מכל מקום. במסגרת כך יממן משרד החינוך את עלות הכשרת המורים לצורך הפעלה שוטפת של הכיתות החכמות, לרבות הדרכות והשתלמויות מקצועיות נדרשות. כמו כן הבטיח השר כי משרדו יקים בעפולה מגרש ספורט רב-תכליתי ויסייע בתקציבים לפסטיבל “שילובים” שהחל השנה וייערך בכל סוכות בעיר, כל זאת במטרה להדק את שיתוף הפעולה עם העיר עפולה.
בסיום הפגישה שהייתה המשכה של שרשרת פגישות שקיים יוקלר בתקופה האחרונה עם שרים וחברי כנסת לטובת קידום העיר עפולה, הודה יוקלר לשר על הסיוע והזמין אותו לבקר בעיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ירושלים תאהב את טוב-טוב underground02

אריק זיו ויזר

עולים מהונגריה ברעננה

אלי חזן

רביבו מנסה למנוע תמיכה רחבה של חברי ליכוד בכירים במרציאנו

אלי חזן

הפרויקט של יוקלר

אריק זיו ויזר

גפסו לדיין : “עמוד באומץ אל מול סחטני השלטון המקומי”

אלי חזן

קמחא דפסחא ברעננה – פניות ניתן להגיש עד ה – 1 באפריל

אלי חזן
דילוג לתוכן