21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

סילבן, אברמוביץ ואלון ליאל, בקשו סליחה

סילבן בקש סליחה מנתניהו, אברמוביץ מצופי ערוץ 2, אלון ליאל מעם ישראל, ואנוכי מכל מי שפגעתי בו.

האם אריאלי בעקבות ברמי
הפתעה מרעישה ציפתה לבאי הכנס של סילבן לקראת השנה החדשה. לא רק שהנוכחים צפו בשינוי אידיאולוגי חד שבו תהו על פשר מה אלא גם שהם ראו באירוע את מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי ולא רק כך : הוא היה אורח הכבוד. גדי אריאלי ? בכנס של סילבן? נו, אם סילבן החליט שהוא יותר ימין מהאיחוד הלאומי אז הכל יכול להתרחש. בזמנים רגילים היינו חושבים שהמנכ”ל נשלח על ידי הבוס לגשר על המתחים שסילבן יצר מאז הבהירו לו מתפקדי הליכוד שתפקידו בכל העסק הוא משני. אך מבט מעמיק מוכיח כי יש כאן הרבה יותר : לפני מספר שבועות נמסר לגדי אריאלי ברחוב קפלן 1 כי הוא לא יקבל מינוי. אנו זוכרים כי יצא מהפגישה עם נתניהו מאוכזב. גם ראינו כי בחודשים האחרונים נעלמה חדוות היצירה מגדי שכן פניו נפלו והאווירה מסביבו אינה נעימה. זאת אנו שומעים מפי המקורבים אליו ולכן כאשר הופיע על בימת הכבוד אצל סילבן הורמו מספר גבות. אפשר ליישב העניין בצורה הבאה : אולי גדי הולך בעקבות המנכ”ל הקודם אריק ברמי. כזכור, ברמי עמד בראש המטה של סילבן לאחר שסיים את תפקידו.

סילבן בקש סליחה מנתניהו שתקפת אותו שאינו מתפשר בהתנתקות, והיום בצורה מלאכותית אתה מאגף את ציפי חוטובלי מימין.

עיתונפניק
מה תגידו על אמנון אברמוביץ שבאופן שיטתי הפך את המדיה שהוא נמצא בה למימוש פנטזיות יום יומיות. כזכור, אברמוביץ היה המאתרג הגדול מכולם של אולמרט ושרון.
אבל מבלי משים התקשורת מתעלמת מכך שאברמוביץ נפל בפרשת המסמך שהחל כמסמך גלנט ונגמר כמסמך אשכנזי, כבר העיון הראשון במסמך הבינו מומחים כי המסמך מפוברק אך אברמוביץ החפיפניק המשיך בשלו. גם כאשר היה ברור כי המסמך מזויף אברמוביץ לא הודה בפני הציבור כי טעה טעות מרה.
אברמוביץ’ יצר סוג חדש של עיתונאות שאותה אני מכנה עיתונאות חפיפניקית וכמייצגה הבלעדי של התופעה הוא ראוי להיקרא “עיתונפניק”, הווה אומר, עיתונאי חפיפניק.

אך אל דאגה. במערכת התקשורת שלנו בה לצד אחד מותר לטייח, לשקר, להגן על הטמא ואילו מהצד השני מבקשים להיות צדיקים גמורים, אברמוביץ ימשיך לחפף בערוץ 2. מדוע?  כי זאת הרמה של העיתונות בארץ. העיתונות כבר לא בודקת לעומק. היא עיתונות אשר מגיע לה לעיתים ברווז גדול וברור שהיא קודם מפרסמת ואחר כך מסבירה כי טוב שפורסם.

למרות שהמסמך מזויף אין ספק כי אברמוביץ הוא מובל דעת קהל. הוא מובל על ידי עלובי החיים שיכולים להעביר לו מה שרוצים בעיקר אם זה באג׳נדה שלו. אברמוביץ משול לחסיד שוטה אך מצבו יותר גרוע כי אין לו רב שהוא יכול להיתלות בשטויות שלו.

מעניין כי אברמוביץ עדיין נמצא בערוץ המוביל אך מה זה אומר על הערוץ ? אולי ערוץ 2 מתייחס לשידורי החדשות והפרשנויות בצורה אחרת מההתייחסות לתוכנית “האח הגדול” ולכן הוא משאיר את השטותניק הזה. הרי לא יעלה על הדעת כי ערוץ מכובד ונצפה לא יסיק את המסקנות כלפי חפיפניק כמו אברמוביץ.

אברמוביץ בקש סליחה מצופי ערוץ2 שאתה מטעה אותם במזיד כל השנה.

 

יצחק בדרך אל האמת
מנגד, ישנו עיתונאי שאינו מחפף והוא מוכן לבדוק לעומק. הוא גם מוכן לא להיות פופוליסט ולתמוך במושחתים רק בגלל הדעות שלהם. כך עשה בפרשיות אולמרט וכך בעת האיתרוג של שרון. העיתונאי הזה הוא יואב יצחק שהופך ככל שעובר הזמן למועמד ראוי לפרס ליכודניק.

אין ספק כי בעזרת האתר שלו, NEWS1, והאמת שהיא נר לרגליו, הצליח ליצר אמינות ותקווה לעיתונות בישראל.

ארדואן
עכשיו זה ברור : זה לא המשט, זה לא עופרת יצוקה, זהו הרצון של הנאצי הגבוה להשתלט על העולם האיסלאמי. השכן שלו אחמניגאד גם רוצה אך לארדואן יש סבלנות מול העולם המערבי שנופל שדוד מול העולם האיסלאמי .
מי זוכר את כותרות העיתונים שהאשימו את ליברמן וסגנו כמחממי הגזרה ?
אך כרגיל, כל מובילי דעת הקהל ומתחסדי השמאל שרצו על גחונם לארדואן קיבלו את התשובה : לטורקיה יש אג’נדה. ישראל לא שם וכמה מפתיע : היא אפילו השעיר לעזאזל של טורקיה…

עכשיו, בשם הדמוקרטיה שונתה החוקה בטורקיה וכל החילוניות של טורקיה מבית הייצור של המנהיג הדגול  אתא טורק נכחדת. עכשיו נקבל טורקיה יותר רדיקאלית אבל ארדואן אל תפחד, אצלנו עוד יהיו לך סניגורים כמו אלון ליאל שגריר ישראל לשעבר בטורקיה ובשנים האחרונות איש עסקים שקשור לטורקיה. אלון מדבר על השינוי עכשיו אך הוא הוביל מדיניות של בת יענה כלפי המשטר הקיצוני בטורקיה. אלון היה ונשאר חסיד שוטה של מי שמובילים אותנו לעכשויזים בשלום אבל המחיר שאנו משלמים על החזון שלהם הוא יקר.

אך האם ראינו שאלון מודיע כי טעה והיטעה את העם בישראל על המדיניות שהוביל עם הטורקים? התשובה שלו היא לא כמובן. האם הלך לבקש מדני אילון סליחה שתקף אותו כאשר השפיל את השגריר? הרי היה ברור כבר אז שאדואן שונא ישראל ומוביל מהלכי שינאה. ליאל במקרה זה הוא “פרקךיטו של השטן” ועצוב שהוא ממשיך להיות כזה. ליאל שייך לטועים שהסבירו לנו שזה לא העם זה רק ארדואן אז ליאל היקר : זה העם הטורקי שלך שהולך להקצנה ראדיקלית כבר הרבה שנים ובמקום להסביר תודה שטעית ולא תמשיך להוביל אותנו לגחמות שלך. אולי אתה צריך לקבל מליברמן הרצאה כיצד לפעול למען העם ולא למען הגחמות שלך.


אלון בקש סליחה מעם ישראל שבאופן מכוון סילפת את המצב לצרכים שלך

צום קל וגמר חתימה טובה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משטרת ההדלפות – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

אלקין וסער – מבשרי הרודנות הפרלמנטרית בכנסת

אריק זיו ויזר

הרפורמה לשחרור שליט – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

המורה יורה על התלמיד

אריק זיו ויזר

דו”ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

מי נאמן לנתניהו : אמסלם או חיים כץ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן