24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

סיור מפתיע בשומרון של חברת הנהלת ג’יי סטריט ושלום עכשיו ארה”ב

סיור מפתיע התקיים בשומרון ע”י יחידת קשרי החוץ שליד המועצה האזורית שומרון.

 

 

עו”ד קטלין פיראטיס, פעילה מרכזית בארגוני שמאל קיצוני יהודיים בארה”ב, סיירה בישובי המועצה ונועדה עם תושבים בברקן ובכפר תפוח.

עו”ד קטלין פיראטיס היא מאושיות השמאל הבכירות והפעילות בארה”ב. בין השאר היא נמנית  בין מקימי שדולת השמאל הקיצוניj-street ואף כהינה בארגון כחברת הנהלה, וכמו”כ מכהנת כחברת ההנהלה של ארגון “שלום עכשיו” באמריקה, ארגון ‘זכויות האדם’ השמאלני HRW, ועיתון Forward.  

   

בסיורה  במועצה האזורית שומרון, בהדרכת מנהל יחידת קשרי החוץ דוד העברי,  ביקרה פיראטיס במפעל הסניטציה “ליפסקי”  באזור התעשיה ברקן, שם נפגשה עם מנהל המפעל יהודה כהן ועם פועלים יהודים וערבים, והתרשמה מרמת תנאי עבודה והשכר השווה של פועלים יהודים ופלסטינים במקום והאווירה הטובה ביניהם. פיראטיס – שהתבטאה בעבר בעד חרם על יו”ש –  הופתעה ממראה עיניה ואמרה: “אני שמחה לראות צדדים חיוביים של התמונה שלא הכרתי, בעבר הייתי מודעת רק לצדדים השליליים של המפגש בין יהודים לערבים באיזור. בעבר סיירתי באריאל בלווי אנשי ‘שלום עכשיו’ וזו פעם הראשונה שאני מתארחת אצל תושבי המקום היהודים”.  

   

התבטאות מפתיעה יותר נאמרה ע”י פיראטיס בעניין המדיני בעקבות הסיור:  

על אף שלדעתי רעיון שתי המדינות הוא הפתרון האידיאלי, ברור לי היום שרעיון שתי מדינות כבר לא בר ביצוע”.  

עוד אמרה פיראטיס כי היא עדיין חושבת דברים טובים על אש”ף, אבל היא מסכימה שהרשות הפלסטינית נכשלה ביעודה, והיא מכירה בכך שיש אלטרנטיבות אחרות בשטח שצריך לשקול ולהעלות לשולחן.  

“לדעתי ההתנחלויות הן יסוד הבעיה” – אמרה האורחת – “אבל אני גם מבינה שהמתיישבים היהודים רואים את עתידם במקום באופן קבוע”.  

   

   



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כשברקו וזוהר עושים צדק עם מיעוט הנאמן לישראל

מערכת ליכודניק

שר התחבורה חנך מערך אבטחת תחבורה ציבורית

Gilad Trugbild

עכשיו זה ברור: ברקת ערך את האירוע שליכד את הליכודניקים

דניאל נחמיה

יוקם מרכז צעירים בהרצליה – ביוזמת כץ, מאיה כץ

אלי חזן

שבירת תקרת הזכוכית של ח”כ נורית קורן

אריק זיו

שם : מנחם בן. מגורים : שומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן