30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סיור במתקן לגידול קנביס רפואי בצפת

סגן השר, איוב קרא, שביקר במתקן אמר כי יפעל להכללת הצמח בסל הבריאות וכי הוא מתייצב לימינם של החולים שהקנביס מציל את חייהם.

"הייתי שמרן כל החיים שלי בכל מה שמדובר לסמים, אבל יצאתי בהרגשה שברצוני להתייצב לימינם של החולים הקשים האלה, שהקנביס מקל על חייהם" – כך אמר אתמול (שלישי) סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, איוב קרא, במהלך סיור שערך במתקן לגידול קנאביס רפואי ליד צפת. "חשוב לי לראות מקרוב מה הפלא שנותן איכות חיים לאנשים שעומדים להיפרד מהעולם", הוסיף קרא, כפי שנראה בתיעוד הבלעדי לוואלה! חדשות. "לא סתם הצמח הזה נזרע. התייעצתי הבוקר עם גורמים בכירים ברפואה, ולאחר ביקור מרשים במתקן הגידול, אני מתייצב כחייל וקצין בשדה הקרב בכדי לעזור למפעל גמילות החסדים הזה, ולקראת התכנסות סל התרופות, אשאף להכניסו לסל".
 
מנהל בית החולים אברבאנל, ד"ר יהודה ברוך, אשר משמש כרופא היחידי בארץ המורשה לחלק רישיונות לגידול, אחזקה ושימוש במריחואנה רפואית, הסביר לוואלה! חדשות את חשיבות הצמח לרפואה. "היום בישראל ישנם 6,400 מטופלים בקנביס רפואי. לדעת מטופלים רבים, זה עוזר ומקל על חולים סופניים", אמר. ברוך הוסיף כי בשל היעדרות מחקרים בנושא, "אנחנו מסתמכים בעיקר על עדויות חולים סופניים. 90% מהם חולים בסרטן, והשאר סובלים מכאב כרוני".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חב' מדיסים וסגן השר קרא מחזקים את הגליל

אריק זיו ויזר

עיתון מצרי חושף: מגעים לשחרור טראבין בחג הקורבן

אלי חזן

אייל דותן: "ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו"

אלי חזן

קרא : "דאגה לחיילים דרוזים משוחררים"

אריק זיו ויזר

פני הדרוזים לשלום

אלי חזן

סגן השר קרא: צריך לעצור את הפגיעה במשק החלב וברפתנים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן