21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

סיבוב שני בפתח תקווה : הליכוד תומך באורי אהד

תומכי ומתפקדי הליכוד בפתח תקוה מתייצבים מאחורי ראש העיר אורי אהד המתמודד מחר על ראשות העיר בסיבוב שני.

 

 

לצידו של אהד התייצבו בשבוע האחרון רמי גרינברג, יו”ר הליכוד פתח תקווה, משה משה חבר סיעת הליכוד, יגאל כהן חבר סיעת הליכוד, עו”ד הלנה שמחי חברת סיעת הליכוד, אורי פרג’ יו”ר הנהלת סניף הליכוד, יוסי והב יו”ר מועצת הליכוד פתח תקווה, דור חרל”פ חבר סיעת הליכוד, אביעד נטוביץ’ חבר סיעת הליכוד וכל חברי מועצת הסניף, חברי התנועה ופעיליה. “רק שיתוף פעולה עם אורי אהד יביא לשגשוג העיר ולעשייה אמיתית”, הם מצהירים.

מאז שנכנס לתפקידו כראש העיר בעקבות פרישתו של ראש העיר הקודם, אורי אהד ביטל קיצוצים משמעותיים באגף החינוך בעירייה,  פתח 36 גני ילדים חדשים, וארבעה בתי ספר חדשים.

בנוסף הוא יזם רפורמה בתחבורה בהיקף של 200 מיליון שקלים, המיועדים לשיפור התשתיות התחבורתיות ופתרון בעיית הפקקים.

אורי אהד הוביל תוכנית חומש בהיקף של עשרות מיליוני שקלים לשיקום תשתיות בשכונות הוותיקות, הכין תכנית להתחדשות עירונית לשימוש במשאבים ציבוריים שאינם בשימוש בשכונות הוותיקות (כגון גנים ציבוריים, מוסדות ציבור וכו’) במטרה להצעירן.

במקביל קידם אהד תכניות של תמ”א 38 בהיקף חסר תקדים, דחף לקיום אירועי הקיץ ברחבי העיר במתנ”סים ובפארק העירוני, לילדים, בני נוער ולכל המשפחה.

בתחום התקציב, העמיק אורי אהד את גביית הארנונה מגופים מסחריים (35 מיליון שקלים שהתווספו עקב כך לתקציב), והעמיד קרן שיפוצים באמצעות האגודה לתרבות הדיור המעניקה הלוואות של עד 2 מיליון שקל לדיירים המעוניינים בשיפוץ בניינים ישנים.

בפנייה אישית שכתב לתושבי העיר הבהיר אורי אוהד כי בסיבוב השני שיתקיים מחר (5.11) ייקבע גורלה של פתח תקווה.

 

“האם עירנו תשקע למטה ותיפול לידיהם של אינטרסנטים וקבלנים, שכל רצונם הוא להתעשר על חשבון התושבים, או שנמריא ונמשיך את תנופת ההצלחה של החודשים האחרונים”, כתב אהד.

 

“במהלך מסע הבחירות פרשתי בפניכם את ההישגים והעשייה שהביאו את העיר שלנו להצלחה והישגים בתשתיות, בתרבות וספורט, בשירות לתושב, בפיתוח ובאיכות החיים והסביבה בעיר, ובעיקר בחינוך. אני מבקש להדגיש בפניכם: הנושא המרכזי והחשוב שהינו ויהיה בבת עיני בראשות העיר הוא חינוך ילדינו. אני באופן אישי אנהל ואפקח על מערך החינוך בפתח תקווה. אכהן כראש העיר וכראש מערכת החינוך העירונית – אני מתחייב!

 

וזוהי רק ההתחלה.

 

בכל יום מצטרפים לעשרות אלפי התושבים שהצביעו עבורי, אלפי תושבים נוספים שמבינים היום היטב עד כמה גורלית מערכת הבחירות הזו לעתידה של פ”ת. ביום שלישי 5/11 תנו לי את הכוח להמשיך לעבוד בשבילכם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סניף חדש לליכוד ברעננה

אריק זיו ויזר

מעלה אדומים שלי

אריק זיו ויזר

רחלי איימה וקיימה : התפטרה מהקואליציה ברעננה

ליכודניקים עם דנילוביץ’ ?

אלי חזן

אורן כהן והפיקוסים של כפר סבא

אריק זיו ויזר

הצלחה לתנועת הנוער ביתר בכפר סבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן