22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

סטטוס בינגו : מוטי אוחנה

מוטי אוחנה, יועץ התקשורת של השר דן מרידור, איננו שבע רצון מרשימת הליכוד לכנסת אבל ברור לו שהוא יצביע מחל הודות לראש הממשלה בנימין נתניהו

 

 

אוחנה כתב בכרטיס הפםייסבוק שלו כהאי לישנא :

"

כמעט כל חיי הייתי חבר ליכוד והרשימה שהליכוד מציג בבחירות האלה איננה משאת חיי. אני נוטה יותר למחנה המצדד בבית המשפט, המצדד בשלטון החוק והנוטה לזכויות אדם באשר הוא. כמובן שבצד המדיני אני נגד חזרה לגבולות 67 ונוטה לנוסחת ראש הממשלה בנאום בר אילן. הוצאתם של מרידור בגין ואיתן מרשימת הליכוד מדאיגה במיוחד, מכיוון שאני רואה בודדים שיגנו על ערכי הליכוד, שאינם קשורים להתיישבות ביהודה ושומרון, והינם ערכים ליברלים. 
למרות שהבחירות הינם פרלמנטריות, למדתי מניסיוני האחרון שראש הממשלה הוא הדבר החשוב ביותר ולא ייעשה דבר בממשלה ללא הסכמתו. בעיני המבחן העיקרי של ראש הממשלה אינו הגרעון ואף לא המצב הכלכלי. אפילו המיסים הם לא החשובים בעיני היות ובדברים אלו ראש הממשלה תלוי בהרבה משתנים שלא תלויים בו. דבר אחד ועיקרי כן תלוי בראש הממשלה וזה מלחמה. נתניהו הוכיח ב שבע שנות שלטונו שאינו שש ללחוץ על ההדק ואינו ממהר לשלוח את חיילנו, ילדינו לעין האש והמלחמה. ראש ממשלה שחושב 1000 פעם באם להיכנס לעזה זה ראש ממשלה ראוי. נתניהו היה שקול בכל תגובותיו בשנים האחרונות. כאשר במצרים השתוללה סערה דאג נתניהו לתקיפה מדודה בעזה שלא תגרום לשבר אזורי. כאשר המשטר הסורי משתולל מחזיק נתניהו את ההגה יציב ומונע זעזועים מיותרים. בסופו של עניין נמדד ראש הממשלה בעיקר בעניינים הביטחוניים. אם הוא ייכשל בכלכלה ניתן לתקן, אפילו החינוך ובתעשייה ובתרבות עם השקעה כספית נכונה הכל ניתן לתיקון. בביטחון , בהחלטה שגויה של ראש ממשלה שהכניס אותנו למלחמה מיותרת לא ניתן לתקן. חייל או אזרח שנהרגו בגלל ההחלטה לא נכונה של ראש הממשלה אין תיקון. 
מול ההצבעה בקלפי חשוב שנזכור זאת ונדע שראש הממשלה נתניהו עמד בפני מצבים בו יכל בנקל להחליט על מלחמה ונמנע מכך, ובדין ובצדק נמנע מכך. זאת הסיבה העיקרית, שלמרות הרשימה הבעייתית של הליכוד אני מצביע נתניהו".

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סטטוס בינגו : גפסו ודגלי ישראל בבתי הספר

אלי חזן

לייקו בפייסבוק – שילוב חרדים בצה"ל

אלי חזן

מאמרי היום בינגו : שטרסלר וחרמוני

אלי חזן

על צפירה וקריאת תהילים

אלי חזן

סטטוס בינגו – נתנאל איזק לאחר המלחמה בעזה

אלי חזן

סטטוס בינגו : רחלי בן ארי סקעת

אלי חזן
דילוג לתוכן