27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

סטטוס בינגו : דן גפן

דן גפן עם מספר מילים על העימות בדרום. שווה קריאה 



“חוץ מבכיינים שרוצים הסכם שביתת אש בכל מחיר וחוץ מחולי הדק שרוצים להיכנס למהלך קרקעי לא משנה מה המחיר ולא משנה מה הסיבה, לא שמעתי הרבה עמדות שפויות והגיוניות ביומים האחרונים.
התקשורת מדווחת אל איזה שמועה* מאיזה ערוץ מצרי וישר השמועה הופכת לעובדה ולא משנה כמה הכחשות נמסרות מגורמים רשמיים בממשלה, התקשורת נשארת בשלה (חוץ מערוץ 1). וכך מהר מהר כל הפרשנויות סובבות סביב אותה שמועה ולבסוף גם נוצרת התודעה. 
אבל בניגוד לתודעת הכישלון שתקפה אותנו ביומיים האחרונים המציאות לא השתנתה הרבה. ישראל נכנסה למבצע הזה לא כדי להפיל את שלטון החמאס, כמו שטוען דני דנון, וגם לא כדי לחתום אתם על הסכמי שלום, היא נכנסה כדי להפסיק את ירי הטילים מעזה. לכן צה”ל תוקף יעדים בעזה והוא ערוך להגביר את הלחץ, כפי שכבר עשה בימים האחרונים, וגם להיכנס קרקעית היא אופציה אמתית (גיוס לשם הפחדה לא רק שאינו עובד הוא גם יקר למדי). 
אם החמאס יבקש הפסקת אש ארוכת טווח ויגבה את בקשתו בחסויות ובערבויות בילאומיות משמעותיות, מדוע שנסרב? הרי זו היתה המטרה מלכתחילה, להפסיק את האש. 
למה האמת הפשוטה הזאת, שהיתה ברורה לכולם (טוב לא לכולם) עד אתמול, התחלפה בדיכאון הקליני הזה שתוקף אותנו היום?

*זו לא היתה שמועה זה היה נסיון של מצרים והחמאס לקבוע עובדות לישראל כדי לגרור אותה לחתום על הסכם שטוב להם ורע לנו. זו היתה לוחמה פסיכולוגית לכל דבר ועניין ועל ערוץ 2 היא עבדה מצויין”

http://www.facebook.com/dan.gefen

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לייקו בפייסבוק – שילוב חרדים בצה”ל

אלי חזן

תתביישי לך, תל אביב.

אריק זיו ויזר

סטטוס בינגו : עומרי רוזנקרנץ על פולחן המתים והכחשת השואה של אבו מאזן

אלי חזן

סטטוס בינגו – נתנאל איזק לאחר המלחמה בעזה

אלי חזן

סטטוס בינגו – אלון מגן גיוס לכולם

אלי חזן

נשות הכותל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן