20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

סוריה סברה ושתילה

סברה ושתילה של אז לעומת סברה ושתילה של היום. מצאו את ההבדלים

 

בעיצומה של מלחמת לבנון הראשונה בעוד חיילנו נלחמים בלבנון במטרה לשים קץ לקטיושות שנחתו ללא הרף על תושבי הצפון, וכולנו מגויסים או משוחררים מיחידותינו מצוידים בצווים לגיוס הבא להמשך הלחימה, התארגנה בתל אביב אחת מההפגנות הגדולות שידעה המדינה באותם ימים כאשר יפה הנפש והשמאל מתוכנו הלכו להפגין בעוצמה רבה ובשנאה יוקדת נגד ממשלת ישראל ונגד שר הביטחון אריק שרון, בעיצומה של הלחימה דרשו המפגינים ותנועות המחאה להדיח את שר הביטחון אריק שרון מתפקידו על כי…..לא מנע את מסע הנקמה וההרג של אנשי הפלנגות בתושבי סברה ושתילה תושבי הכפרים שנטבחו ע”י בני עמם הערבים! ואנחנו בני העם היהודי מאשימים את שר הביטחון שלנו על מעשה הפשע שלהם! הפגינו ומחו עד שהדיחו את אריק שרון מתפקידו!

בימים אלה נעשה טבח עם בסוריה ושוב בין הערבים לבין עצמם שנמשך זמן רב, גם מספר ההרוגים והאונס שם הוא בטח גדול יותר מהרוגי סברה ושתילה, ועדיין לא ראיתי ולא שמעתי את ערביי ישראל ומנהיגיהם “האחמדים” “הטיבים” “הזועבים” והחכ”ים הערבים האחרים מובילים הפגנה ומחאה! הגיבורים האלה שיש להם פה גדול בניצול הדמוקרטיה שלנו בהגנה על זכויותיהם לא מתקוממים נגד הטבח של אחיהם בסוריה? אם כך אז אין להם יותר זכויות מוסריות להשמיע את קולם אצלנו! ואנחנו לא אמורים להקשיב להם יותר!

ומאותם משתתפי ומארגני המחאה ההיא מקרב היהודים בימים ההם, בא לי לדרוש בזעקה שתחדור לאוזניהם האטומות שיבקשו סליחה ומחילה מהאיש ההוא גיבור מלחמות ישראל ששוכב דומם זה מספר שנים! כן זה לא מאוחר להודות בטעות ההיא אולי תיתן הסליחה מנוחה לנפשו של אריק שרון? ואולי גם לכם מארגני ומשתתפי אותה מחאה על הטעות והעוול בלהתחזות לגואלי ומצילי העם המוסלמי בסברה ושתילה!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

במקום שהשמש נכשלת

אריק זיו ויזר

קווים לדמותו של הפרטנר – חלק ב’

אלי חזן

הסתלקותו של איש ואדם דב שילנסקי

אריק זיו ויזר

אייל דותן: השגיאה הראשונה של יואב גלנט

אריק זיו ויזר

הדגל השחור מעל משפט נשיא מדינת ישראל

אריק זיו ויזר

סליחה! ” אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי”

אלי חזן
דילוג לתוכן