23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

סוף סוף נחת לנתניהו, המרכז אמר כן להצעתו.

הצעת נתניהו התקבלה עכשיו התהליך עובר לבית הדין, מתנגדי ההצעה דרשו הצבעה חשאית אך לא נענו למרות שהציגו חתימות , לתשומת ליבי הראו כי היו אנשים שהצביעו עם שתי פתקים, כך הבאלגן היה גדול ולכאורה נראה כי הצביעו כאלה שלא היו חברי מרכז.
ח"כ דני דנון קרא לכל מי שנגד ההקפאה להתפקד לליכוד, כך יהפכו החברים את ההחלטה דרך ההתפקדות. ראש הממשלה הגיע  למרכז הליכוד, לראשונה מאז ההחלטה על הקפאת הבנייה. למרות הכח הלא מבוטל של חברי מרכז מיהודה ושומרון לא נרשמו מחאות נגד נתניהו במרכז והוא התקבל בחום.

חברי המרכז אישרו את הצעתו של נתניהו להמשיך את המפקד עד לשנת 2011 למי שהיה חבר בליכוד ויהיה מעוניין לשוב, זאת למרות שבכירי הליכוד לא מסתירים את העובדה שמטרת פתיחת המפקד הוא הקטנת כוחם היחסי של אנשי פייגלין במרכז.

לפני דבריו של נתניהו נשא דברים יושב ראש מרכז הליכוד, השר משה כחלון, שהתייחס לביקורת שהושמעה במפלגה על מאמצי נתניהו לפלג את קדימה. "אף אחד לא יכול להפיל אותנו מהשלטון, רק אנחנו" אמר. "האיחוד הפנימי הוא תעודת הביטוח שלנו".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שימו לב לתיקונים של ליכוד אנגלוס

אלי חזן

10 מיליון סיבות להדחה של היועץ המשפטי של הליכוד

אריק זיו ויזר

תוצאות יושבי ראש למוסדות

אריק זיו ויזר

האם תפקידו של אקוניס ישאר יתום/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

סיכול ותיקים או מייסדים מסכלים ?

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף ירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן