39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

סולידאריות ישראלית : השומרון עם נתניה

מועצה אזורית שומרון נערכת בשעות אלה לקליטת מפונים מהבניינים שנפגעו הלילה בפיצוץ בלוני הגז בנתניה.

ראש המועצה האזורית שומרון , גרשון מסיקה, פנה לממלאת מקום ראש עירית נתניה אביטל לאופר, והציע לה לארח משפחות שאיבדו את בתיהם – בישובי השומרון – מרחק 8 דקות נסיעה מנתניה.

מסיקה הודיע לממלאת מקום ראש העיר כי המועצה ערוכה, לקלוט את כל מי שיהיה צורך בקליטתו בשומרון, על בסיס תוכנית שהוכנה במועצת שומרון לפני כשנתיים ותורגלה בקיץ במהלך תרגיל העורף הארצי בקיץ האחרון, לקליטת מפונים במצבי חירום של הפזגת עורף מדינת ישראל בטילים בישובי ומאחזי השומרון.

“ישובים רבים בשומרון צמודים ממש לנתניה, במרחק 8 דקות נסיעה” – אמר מסיקה –  “תושבי השומרון ישמחו לארח ולקבל בחיבוק ובאהבה כל אזרח מפונה, כמו ששמחו לקלוט מפונים בשריפה הגדולה בכרמל לפני כחצי שנה. בעבר כבר אירחו תושבי השומרון בבתיהם תושבי ערים מופגזות במלחמת המפרץ, במלחמת לבנון השניה ובמבצע ‘עופרת יצוקה’. נשמח לעשות זאת גם עכשיו  הישובים אבני חפץ, עינב, שבי שומרון  וטל מנשה הם  ישובים דתיים סמוכים לנתניה, והישובים סלעית, שקד חיננית, מבוא דותן וחרמש הם ישובים לא דתיים במרחק קצר ביותר ממרכז העיר נתניה. כולם ישמחו לארח כל מפונה שיזדקק לכך.”

מסיקה הנחה את מחלקות המועצה האזורית שומרון להערך לקליטת מפונים, באם בסופו של דבר יהיה צורך בכך.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הישג לתא לביא באוניברסיטת בן גוריון

אריק זיו ויזר

רן לוי נגד מאיר מנדלסון והנס סילברסטון

אלי חזן

עוד מהלך חסר אחריות של ברק, על רוה”מ להתערב

אריק זיו ויזר

נאבקים ב-BDS: יו”ר ‘חזון לאומי’ אריאל קלנר במפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

אריאל אילוז

ליכודניק אבל עם ח”כ נורית קורן

מערכת ליכודניק

התייפחי צפת עיר ההפקר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן