39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

סוגיות במבחן התוצאה : יומן פוליטי – אריק זיו

היומן הפוליטי יתמקד השבוע בנושא מבחן התוצאה. 
קורס דירקטורים,תא לביא,ספינת הנשק,ישראל כ”ץ,גדעון סער,פורום מדברים מהשטח, טובה,קטי,ומסרי – יש תוצאות
עד 2006 עמדה מרים מסרי בראשות אגף הנשים של הליכוד. היא פוטרה בעת חילופי השלטון הקודם. מאז, אגף הנשים משותק.
מסרי פעלה רבות באגף הנשים. היא יזמה למשל קורסים להעצמת החברים ולמעורבות בקהילה. מנהלת הליכוד ראתה בפעילותה נטל, ככל הנראה עקב אילוצים כספיים, וכאשר מרים עזבה לא הייתה מי שתמשיך.
ואולם, השבוע נפתח קורס דירקטורים. אין הדבר מפתיע שהקורס מלא. קורס אותו יזמו הגב’ קטי שטרית וגב’ טובה מעוז. אגב, שתיהן מגיעות מהפריפריה ומגיע להן יישר כוח על חיבור הפריפריה למרכז. מארגנת הקורס היא מרים מסרי.
הדבר מוכיח למנהלת הליכוד שאם רוצים באמת אז יש תוצאות.

הצעירים בליכוד – יש תוצאות
על סדר היום של הליכוד עלתה לא אחת הסוגיה העוסקת באי יכולת הצעירים והסטודנטים לפעול. לא פעם כאשר עלה הנושא נשמעו השמצות כלפי הסטודנטים שהם רק מדברים ואינם מסוגלים לבצע.
גם בליכודניק לא היססנו להטיל ביקורת.
ואולם, השבוע פנתה מיכל כפרי (עוד אישה פעילה בליכוד המוכיחה שאם רוצים מגיעים לתוצאות) אל הסטודנטים שיצטרפו להפגנה כנגד העיתונאי השבדי שהעליל על ישראל כי היא סוחרת באיברים. הסטודנטים הצטרפו להפגנה בדימונה.
הדבר מוכיח למנהלת הליכוד שאם רוצים באמת יש תוצאות.

ספינת הנשק
תפיסת ספינת הנשק קארין A על ידי חיל הים בשיא האינתיפדה עוררה הדים רבים והוכיחה כי לצה”ל יש יכולת שלא תסולא בפז. השבוע התעצם ההישג וקיבל מימד נוסף כאשר אונית נשק איראנית נתפסה והובלה אחר כבוד לנמל אשדוד.
למיותר לציין כי יש להניח שגולדסטון היה מתייחס למעשה הברחת הנשק כ”מעשה פיראטי”, בדיוק כשם שהגדיר זאת שר החוץ הסורי. אך אין ספק כי ציר הרשע איראן – סוריה – חיזבאללה, נחל שוב מכה ובמבחן התוצאה ישראל יכולה לסמן V.

ישראל כ”ץ
כאשר נכנס לתפקיד שר התחבורה הבטיח ישראל רכבת לפריפריה. השבוע הודיעו כי תונח מסילה בין אשקלון לבאר שבע.
ברכות על העשייה ויש לקוות שתגיע גם התוצאה. חיבור הפריפריה למרכז הוא אחת המשימות החשובות של מדינת ישראל.

גדעון סער
השבוע שוב הוכיח גדעון סער שהוא יודע את העבודה. לאחר העלמת הנכבה מספרי הלימוד, הרחיק שמאלני מהצוות הפדגוגי של משרד החינוך.
סער מוכיח שוב כי הוא עומד במבחן התוצאה. הצלחתו בחינוך היא הצלחת כולנו.

פורום פרום
בעקבות התנתקות הנהגת הליכוד מפעילי השטח נוצר ואקום לפעילות. כצפוי, הוקמו פורומים ליצירת תשתית לפעילות.
לפני מספר חודשים נערך כנס רב משתתפים ביהוד והיה נראה כי משהו מתחיל לזוז. המובילים באותו הכנס היו חברי המזכירות שלמה מדמון ואריה שאשא. לאחר מכן היה נראה כי מתייצבת הנהגה הכוללת את גוזלן, מדמון, דבוש וגבאי. ואולם, בפורום של “מדברים מהשטח” היו מאבקי אגו עד שהשבוע הגיע למערכת הודעת פילוג : דבוש וגבאי הודיעו כי הדיחו את גוזלן ומדמון מההנהגה.
לפניית מערכת ליכודניק יצאה התגובה הבאה : יש עשייה בשטח והעבודה תעיד. מדמון הוסיף ואמר בתגובה כי הוא אינו מבין על מה המהומה והוא מברך כל קבוצה שרוצה לפעול בתנועה.
שר בכיר אמר לליכודניק כי “תנועת הליכוד היא תנועה רחבה ומאז ומתמיד היו בה פורומים והתאגדויות. ולכן כל פעילות של בודדים וקבוצות זה רק משביח את התנועה ואנו רואים בתקופה האחרונה תהליך של תסיסה. השטח הוא סם החיים של תנועה”.

ושוב אנחנו בליכודניק נעקוב אחר הפעילות של ההתפלגות ונדווח על מבחן התוצאה של הפעילות.

השבוע הייתה כאמור פעילות של צעירים – תא לביא, אך לא הייתה פעילות של נשים.
לתשומת לב המנהלת



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברק רוצה פירוק הליכוד

אריק זיו ויזר

הנגבי : יש חיים אחרי ההפסד לכץ

אריק זיו ויזר

רעל בעורקי המדינה

אריק זיו ויזר

נתניהו הלולין

אריק זיו ויזר

קינן רץ למרחקים ארוכים

אריק זיו ויזר

ערוצי התרעלה כבר השתילו לנתניהו קוצב לב.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן