27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

סגנית השר לאה נס בגוש עציון: עם הפנים לאזרחים הוותיקים

סגנית השר לאזרחים וותיקים ד”ר לאה נס, ביקרה בגוש עציון במטרה להכיר את הנעשה בשטח, ללמוד מקרוב את הקשיים ואת הצרכים לקידום רווחתם של האזרחים הוותיקים בגוש עציון ובישראל בכלל.

את פניה של סגנית השר קיבל ראש המועצה האזורית גוש עציון, שאול גולדשטיין. במסגרת הסיור ביקרה סגנית השר במועדון הגיל השלישי באלון שבות , ב”כולל גימלאים” מרכזי, ונכחה במפגש עם נציגים ממועדון ה- “50 פלוס” של גוש עציון. בסיור השתתפו גם סגן ראש המועצה יאיר וולף, נציגי שירותי הרווחה ואנשי מקצוע נוספים.

 

סגנית השר לאזרחים ותיקים,  ד”ר לאה נס  הציגה את הנושאים אותם היא מקדמת במסגרת חקיקה, המגדילים את סל השירותים לאזרחים הוותיקים, וציינה כי “ניכר שבגוש עציון מעריכים ומכבדים מאוד את האזרחים הוותיקים. רבים מהוותיקים כאן הם ממייסדי המקום, וראוי להכיר ולהוקיר אותם  כסוללי הדרך, האבות המייסדים שהקימו במו ידיהם את היסודות המאפשרים לנו לחיות כאן היום”.

נס בירכה את המועצה האזורית גוש עציון על השתתפותה בתכנית האב היישובית שאושרה בממשלה בתחילת החודש, במסגרתה אושר תקציב של 52 מיליון ₪ לתכנית שהחלה לפעול בכ-100 רשויות בארץ. התכנית תבחן בכל רשות את הצרכים ואת המשאבים עבור האזרח הוותיק, והיא נוגעת בכל תחומי הפעולה של הרשות המקומית, ממנפת משאבים קיימים, ובשילוב האזרחים הוותיקים תורמת ומחזקת את האזור כולו.

 

שאול גולדשטיין, ראש המועצה האזורית גוש עציון, אמר במהלך הסיור כי “גוש עציון הינו אזור המשלב בתוכו התפתחות צעירה ודינאמית יחד עם עבר מפואר, שבוגרי נפילת הגוש והשיבה אליו נושאים בקרבם. בשלושת הנושאים המרכזיים שאנו עסוקים בהם – חינוך, חיבור בין חלקיו השונים של עם ישראל, ותיירות ומורשת – אנו יודעים כי רק מתוך יחס של כבוד והערכה לעבר, ניתן לשאוב את הכוחות ליצירת הווה ועתיד מוצלח, הן במישור הפרטי והן במישור הלאומי”. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרה לבנת ערכה הבוקר סיור במועצה המקומית קרני שומרון

אריק זיו ויזר

סער : “כל העם יהיה עם ראש הממשלה “

אריק זיו ויזר

הממשלה מאשרת בניית כיתות ביו”ש

אריק זיו ויזר

שר החינוך מרחיק את השמאל הפוסט ציוני ממשרד החינוך – בן זאב

אריק זיו ויזר

בוגי : “מו”מ מייד, ללא תנאים מוקדמים”

אלי חזן

הנס התומכת בסער

אלי חזן
דילוג לתוכן