20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

סגנית השר ד”ר נס: “עלינו לעשות חשבון נפש כחברה”

“אנו בעיצומו של חודש אלול, חודש שבו עושים תשובה על עברות שבין אדם לחברו.חובה עלינו לעשות חשבון נפש כחברה ולהוקיע את גילויי האלימות בכלל ואת מקרי האלימות נגד קשישים וחסרי ישע בפרט”,כך אמרה היום(ד’) סגנית השר לענייני גמלאים, ח”כ ד”ר לאה נס, בעת ביקור אצל מלכה אדרי בבית החולים וולפסון בחולון.
גברת אדרי,בת 77 מבת ים, הותקפה באכזריות שלשום בכניסה בקניון בעיר, בעת שהגיעה למקום לבצע צילום רנטגן. בכניסה לחניון התנפל עליה נער שניסה לחטוף את תיקה. משלא הצליח חבט בפניה במקל והיא הועברה במצב בינוני לביה”ח. כשהיא מלווה במנכ”ל המשרד לענייני גמלאים,מר אהרן אזולאי, ומנהל ביה”ח ד”ר יצחק ברלוביץ הגיעה היום ס’ השר לתמוך במלכה אדרי ובני משפחתה בבית החולים וולפסון. במהלך הביקור שמעה ד”ר נס את עדותה הכואבת של הקשישה ואת אופן הטיפול הניתן לה בביה”ח. ד”ר נס בקשה לעזור למשפחה ככל הניתן והבטיחה כי ניידת טיפולי השיניים לגמלאים נזקקים שמפעיל המשרד ברחבי הארץ תגיע לטפל בשיניה של אדרי שנשברו בתקיפה, כדי שתוכל לשוב ולאכול בהקדם.
ס’ השר ד”ר לאה נס הוסיפה כי: “שורש הבעיה ביחס לקשיש הוא מעמדו החלש ותדמיתו של הזקן בחברה הישראלית. אעשה הכל כדי לשנות את זה. המשרד לענייני גמלאים מפעיל תוכנית למאבק באלימות נגד קשישים בעשר ערים בהן שיעור האלימות נגד קשישים גבוה. המטרה היא להגביר את הבטחון האישי של האדם המבוגר בסביבה בה הוא חי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר חדש למפעל הפיס

סער : “ירושלים לא תחולק לעולם”

אריק זיו ויזר

לבנת : דיסקין מונע משיקולים זרים

אלי חזן

נתניהו: “נסיגה מהבקעה – טילים על תל אביב”

אדלשטיין פתח פער ניכר משרי הליכוד

אריק זיו ויזר

השר כץ מעמיד במקום את רשות החברות

אלי חזן
דילוג לתוכן