19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סגן השר קרא יצא בראש משלחת הסברה ישראלית לארה”ב

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא יצא בראש משלחת ישראלית לארצות הברית ובמהלך ביקורו הוא מקיים מרתון של פגישות עם בכירים בממשל האמריקני ובאו”ם, זאת על מנת לקדם את ההסברה הישראלית ולהביא להישגים מדיניים בזירה הבינלאומית לטובת ישראל

 
 
לא בכל יום מצטרף סגן שר דרוזי מהליכוד עם חבר כנסת חרדי מסיעת ש”ס, אבל כשטובת המדינה עומדת על הפרק החליטו סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא וחבר הכנסת ניסים זאב מסיעת ש”ס לאחד כוחות ולצאת במשלחת ישראלית מיוחדת לסדרה של פגישות עם בכירים בממשל וחברי קונגרס, לצד מפגשים עם בכירי האו”ם ואנשי תקשורת כדי לקדם את ההסברה הישראלית.
 
במהלך ביקורם נפגשים השניים עם בכירים בצמרת הממשל האמריקני, זאת כדי להדוף את ההתקפות האנטי ישראליות שבאו לידי ביטוי בפרשיית המשט הטורקי לעזה ובשקרים על הרעב ברצועה. לשניים מצטרפים גם חברי ארגונים אוהבי ישראל בארצות הברית שמתלווים לפגישות ומצטרפים גם הם למאמץ ההסברתי.
 
סגן השר איוב קרא אומר השבוע, “התמיכה של אוהבי וידידי ישראל כמו גם יהודי ארה”ב במדינת ישראל אינה מובנת מאליה. אני רואה כמשימה החשובה במעלה את הצורך לצאת ולחזק את ידיהם של מי שעושים ימים כלילות על מנת לקדם ולשמר את האינטרסים הביטחוניים, המדיניים והכלכליים של מדינת ישראל”.
 
סגן השר הוסיף ואמר, “כל בר דעת מבין כי העת הזו, בה נשיא ארצות הברית אובמה מעוניין לחזק ולשמר את קבוצות התמיכה הגדולות כדי להיבחר לקדנצית כהונה נוספת, היא הזמן לקום ולעשות מעשה על מנת ללחוץ לטובת החיזוק וההגנה של ביטחון ישראל”, סגן השר הוסיף ואמר, “אין תחליף למפגשים הללו כדי להביא להישגים בזירת ההסברה ובזירת העשייה לטובת המדינה”.
 
כאמור, סגן השר קרא וח”כ זאב יצאו השבוע לארצות הברית שם הם ישהו עד לסוף השבוע הבא וימשיכו במרתון הפגישות עם הבכירים ובמפגשים עם תומכי ישראל, כמו גם בסבב הראיונות שהם מקיימים לכלי התקשורת בארצות הברית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר קרא:”אין מנוס מפעולה צבאית נגד איראן”

איוב קרא: “דחיית הפריימריז ניצחון לטרור”

אלי חזן

מקום חמישי לאיוב קרא

אלי חזן

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

החזיר בן הביתה ?

אלי חזן

קרא: “הציבור הערבי צריך לייחל לפסילת זועבי”

אלי חזן
דילוג לתוכן