39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סגן השר קרא ותושבי הכרמל אירחו את צוות הכיבוי הטורקי

סגן השר איוב קרא ארח את צוות הכיבוי הטורקי שעוזב אחרי עבודה קשה לכבות את השריפה בכרמל

הצוות הטורקי שסייע בכיבוי השריפה בכרמל מורכב מצוות של 11 אנשים בשני מטוסים. בצוות 3 טייסים ואנשי צוות שהגיעו לישראל כמשלחת סיוע לעזור מהאוויר בכיבוי השריפה הגדולה בהוראת ראש ממשלת טורקיה ארדואן התארחו אתמול בדאליית אלכרמל אצל סגן השר איוב קרא שביקש יחד עם תושבי הכרמל להודות להם על שנחלצו לעזרה וסייעו בכיבוי האש בכרמל.
יש לציין שישראל לא ביקשה סיוע מהטורקים ורק במגעים חשאיים עם סגן השר איוב קרא שהעביר את הדברים לראש הממשלה נתניהו ואז היתה שיחה עם ארדואן והמטוסים תוך זמן קצר הגיעו לישראל ביום שישי והתחילו בפעולת הכיבוי.
היום בבוקר אנשי הצוות עם המטוסים עזבו את ישראל אחרי עבודה קשה בה תרמו רבות בכיבוי השריפה בכרמל ונוכחותם היתה יעילה וטובה מאוד.
סגן השר איוב קרא ביקש לארח את הצוות הטורקי ונענה בחיוב, הם הגיעו לדאלית אל כרמל למסעדת אבו ענתר, במסעדה קיבלו את פניהם נכבדים ואנשי ציבור, המזכיר הצבאי של נשיא המדינה תת אלוף חסון חסון ופרנסי הכפר.
החברה הטורקית הינה חברה פרטית שמנוהלת ע”י בעל עסקים גדול בשם סולימאן, החברה עוסקת בכיבוי שריפות בטורקיה ובמדינות השונות, הצוות הטורקי מורכב מ8 אנשים ו3 איטלקים שעובדים בחברה הטורקית, הם התארחו במלון תבור קרוב למנחת ברמת דוד היכן שהמטוסים חונים חניית לילה.
לטורקים כאב לראות מהאוויר את המקום היפה ביותר שנמצא קרוב לים עולה באש ובמיוחד הבתים והעצים, כך חברי הצוות סיפרו לנו.
סגן השר איוב קרא אמר: ” צוות הסיוע הטורקי עשה עבודה מצויינת והיה מראשוני המתגייסים להגיע ולסייע לישראל בכיבוי השריפה, והם יוצאים מכאן לביירות שמתמודדת גם היא בשריפה גדולה, כבן הכרמל וכמי שגדל מתחת לעצים שנשרפו ליבי בכה עם כל עץ שנשרף וביום חמישי כבר יצרתי קשר עם חבר טוב המיודד עם ארדואן וביקשתי את סיועם, והיום אני רואה מחויבות אישית להזמין את הצוות ולהודות לו יחד עם כל תושבי הכרמל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא ועוד 97 קיבלו תואר ראשון בקריית אונו

אריק זיו ויזר

מסתמנת נכונות מצרית להיענות לדרישת ישראל לשחרור עודה טראבין

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא: הנחתת המטוס בטורקיה – אות לסיום המשבר עם ארדואן

אריק זיו ויזר

קרא: “אם נעבוד קשה, נחצה את גבול ה-40 מנדטים”

אלי חזן

רל”ש סגן השר איוב קרא מתאם בפריז את הסיוע ההומניטארי לסוריה

אלי חזן

קרא פונה לעומר סולימאן לשחרר את עודה תראבין מכלאו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן