18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

נתניהו צריך לנאום בקונגרס?

עימות חריף בין סגן השר אופיר אקוניס לבין ד”ר מייקל אורן, מספר 3 ברשימת “כולנו” של משה כחלון לכנסת ה-20, על נסיעתו הצפויה של ראש הממשלה. אקוניס: “מונית על ידי נתניהו והפכת לפרשן כלכלי?”


עימות טלוויזיוני נערך הערב בתכנית “החדשות” של הערוץ הראשון בהנחייתם של אמיר איבגי ומירב מילר, בין סגן השר אופיר אקוניס לבין ד”ר מייקל אורן, מספר 3 ברשימת “כולנו” של משה כחלון לכנסת ה-20 ולשעבר שגריר ישראל בוושינגטון עד שנת 2014. ד”ר מייקל אורן אמר בדבריו שהמצב הכלכלי בישראל בכי רע ויש לתקן את ליקויים כלכליים רבים ובעיות רבות של עוני ואבטלה.


סגן השר אופיר אקוניס לא נותר חייב והשיב לד”ר מייקל אורן: “כיצד אתה מדבר על העוני והמצב הכלכלי הקודר בישראל בעוד שאתה התהלכת במסדרונות של בתי האצולה בוושינגטון. אתה מונית על ידי בנימין נתניהו לשגריר ישראל בוושינגטון והיום אתה פרשן כלכלי? אני מתפלא עליך. כיצד אתה מלין על מצב העוני והדלות בישראל ועל ההכרח שמשה כחלון יהיה בתפקיד שר האוצר, כאשר אתה היית בוושינגטון והשתתפת במפגשים עם שועי עולם? איני מקבל את דבריך ורואה אותם בחומרה” אמר סגן השר אקוניס.


ד”ר מייקל אורן אמר: ” אני מקווה שראש הממשלה נתניהו יתעשת ויחזור בו מכוונתו לנסוע לנאום בפני שני בתי הקונגרס. זו נסיעה מיותרת שתפגע קשות ביחסי ארצות הברית וישראל”. בתגובה אמר סגן השר אקוניס: ” קשקוש. הנסיעה של נתניהו לארצות הברית חשובה ביותר ויש בה חשיבות רבה כדי לנסות ולמנוע הסכם רע ומזיק בין טהרן ווושינגטון”


בתוך כך, סגן השר אופיר אקוניס העניק שתי כותרות משמעותיות בראיון שערכה עמו העיתונאית אורית לביא-נשיאל בערוץ הכנסת. בראיון שנערך עם סגן השר אופיר אקוניס בשעת צהריים בערוץ הכנסת(99) אמר סגן השר אקוניס שאינו מעוניין שמפלגת “המחנה הציוני” תשתתף בממשלת אחדות עם “הליכוד” ושראש הממשלה, בנימין נתניהו, דבק בנכונותו לנסוע לנאום בפני שני בתי הקונגרס בארצות-הברית.


סגן השר אקוניס אמר: ” שאני רואה את רשימת “המחנה הציוני” לכנסת ה-20 שהיא רשימת שמאל קיצונית ושאני מאזין לדברי הבלע של ח”כ ציפי לבני נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו והליכוד, אני מסיק שאין מקום לממשלת אחדות לאומית ביננו לאחר הבחירות הקרבות. איני רואה מקום לממשלה אחת משותפת עם רשימה כה שמאלנית ועם דעות כה חשוכות לאחר הבחירות אין כל סיבה שתוקם ממשלת אחדות”.


בעניין דרישתן של מפלגות “ישראל ביתנו” לקבל את תיק הביטחון ומפלגת “הבית היהודי” לקבל את תיק המשרד לביטחון הפנים אמר סגן השר אקוניס: ” אנחנו לא מחלקים תיקים בממשלה לפני סיום מועד הבחירות,כפי שעשתה מפלגת העבודה, משום שאנו בליכוד ממתינים לסיום מערכת הבחירות ויום הבוחר ואז מקיימים התייעצויות עם הסיעות שאנו רואים עמן מחנה משותף לכניסה לקואליציה משותפת. אין אצלנו בליכוד חלוקת תיקים לפני תום יום הבוחר”.

 


באשר לנסיעתו של בנימין נתניהו לנאום בפני שני בתי הקונגרס אמר אקוניס: “ראש הממשלה דבק בגישתו לנסוע לנאום בארצות הברית כדי לנסות ולמנוע את ההסכם הרע של ארצות הברית וטהרן. בנימין נתניהו מחויב לביטחון תושבי ישראל ולכן הוא ייסע לארצות הברית כדי לשאת את נאומו בפני שני בתי הקונגרס ולומר לעולם, מדינת טרור כמו איראן שראשיה מאיימים על חיסולה של המדינה היהודית במזרח התיכון, אינה יכולה שתהיה ברשותה פצצה גרעינית. פצצה גרעינית בידי טהרן כי פגיעה איומה על ביטחון ישראל. נתניהו ייסע לארצות הברית ויתריע בפני העולם על החשש הכבד שאין להרשות לטהרן להחזיק בפצצה גרעינית. לא נחזור לימים שבהם תהיה סכנת הכחדה על העם היהודי בארצו”.

 

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא ונזמי חלבי ביקרו בבית משפחת החטוף אייל יפרח באלעד

אלי חזן

קובי צורף חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

איוב קרא: “לא הייתה ולא תהיה מדינה פלסטינית”

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

סילבן שלום : “אני מכיר את מצוקות הדיור”

אריק זיו ויזר

המטה החרדי : מתנגדים למתווה ועדת פרי

אלי חזן
דילוג לתוכן