26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פאשינסט

נתניהו לא מצמץ ראשון ודופק הופעה

על המסלול השבוע : שתי האסיות מלשכת יו"ר הכנסת, הנעליים של תמר זנדברג, נתן המרושל, דפנה בלי חגורה ודנית עם התלתלים. אחרון חביב : מי החתיך במקום הראשון ?

השבוע נתחיל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהתהלך בנונשלנטיות במסדרונות הכנסת לאחר ביטול ההליכה לבחירות מס' 4. כהרגלו, מקפיד על חליפה שלושה חלקים מושלמת, בתיאום של צבעים וגזרה מדויקת של קצה המכנס אל גובה הנעליים. הגיהוץ המוקפד משווה מראה של זווית ישרה ברוחב רגל, מה שמעניק מראה אסתטי ומדויק.

במעבר חד : נתן מור – יועצו של השר אלי כהן: מלא בפוטנציאל אך ההופעה הכללית מרושלת. נתן, פעם הבאה יש להקפיד על מתיחת החולצה אל תוך המכנסיים , כמו כן המכנס צריך לרדת אל קו הנעל, ולא להיכנס לתוכה. שים לב לכך.

צילום דניאל נחמיה

דפנה ליאל : המראה הקלאסי נהרס כאשר טאץ' אחרון בטוטאל לוק בחרת לסיים עם נעליים שכאלה ובלי חגורה. הבגדים צריכים להתכתב אחד עם השני, לא להתכסח! חיתוך של סנטימטר וחצי בקצה המכנס לא היה משאיר את הכפלים של יתרת הבד. כפי שניתן לראות ככל שמתקרב אל הנעל. מה זה, כפכפים? אנחנו בכנסת! !

צילום דניאל נחמיה

ח"כ תמר זנברג : למרות שלבשת שמלה הלוק שלך נראה מרושל. נתחיל בנעליים שאותן את חייבת לאחסן בבוידעם ולהשיג בדחיפות נעלי עקב שיהלמו את המראה. שוב, מלא פוטנציאל מבוזבז. זאת אומרת, שאפו על כך שאת תמיד מקפידה על סידור השיער ומתאימה בדרך כלל את הלבוש עם אקססוריז תואמים, אבל הפעם כל האלמנטים האלה נבלעים בתוך הבד ולא ניכרים כלפי חוץ. כמה פוטנציאל… חבל.

היה ראוי שהמסיכה תהיה על הפנים ולא תלויה על סנטרך.

צילום דניאל נחמיה
מורן מימון, יועצת יו"ר הכנסת : גם השבוע בלוק לא פחות ממדהים שכולל אקססוריז שמשלימים טוטאל לוק שיקי במיוחד. שימו לב לצמיד שכורך את הרגל, המונחת על נעל עקב מהוקצע שמתכתב עם צבע הבגדים.

צילום דניאל נחמיה
במקום הראשון השבוע:  ח"כ יוראי להב הרצנו [יש עתיד] בחליפה הורסת שיושבת עליו בצורה מושלמת, בניגוד גמור לעומד לידו. כמו כן, הקפדה על התאמת צבע מגניב ומלא חן לגרביים הבולטים מן המכנס ומוסיפים משחק שבין המראה הפרלמנטרי המהוקצע לבין גימיק ששובר את הקרח.

צילום דניאל נחמיה
מיכל גרסטלר, יועצת התקשורת ליו"ר הכנסת יריב לוין, בקווים נקיים ואלגנטיים. מראה שיקי.

 

צילום דניאל נחמיה
דנית בוסקילה, רכזת לשכת השרה גילה גמליאל, המראה הקיצי והרענן מתקלקל כאשר השיער המתולתל לא מסודר.

 

 

צילום דניאל נחמיה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פאשניסט לחגים: בשמלה סגולה ושתי גבירות

חמוטל זיו

קח אותי צחי

חמוטל זיו

״בואנה בואנה הבנות״ – הלוק השבועי בכנסת

חמוטל זיו

הנמרה שיודעת להתלבש

חמוטל זיו

פאשניסט – מירי רגב מפתיעה עם יעל אלקיים

חמוטל זיו

פאשניסט מדרג: במקום הראשון ח"כ הילה שי וזאן

חמוטל זיו
דילוג לתוכן